Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Μέσα στην ψυχή σου

Μέσα στην ψυχή σου
***

Μέσα στην ψυχή σου
Θέλω  να κρυφτώ
Μες την αγκαλιά σου
Να χω τα άρωμα σου
Σύννεφα και ήλιο
Να 'χω την καρδιά σου
ν αποκοιμηθώ
Ρόδο μου ακριβό
Και να ονειρευτώ

Παραδείσου εικόνες
Χέρια μου ζεστά
Χέρια μου πλεγμένα
Μες τα δάχτυλα μου
Έρωτα ταξίδι
Σ ένα κόσμο άλλο
Γεμάτο μ αγάπη
Κόσμο πιο μεγάλο
Να χωράει εσένα
κι όλα σου τα θέλω
Να χωράει κι εμένα
Να σου τα προσφέρω

Κι όταν μες τον ύπνο
 μες το όνειρο μου
Θα ξυπνώ για λίγο
 να είσαι στο πλευρόμου
Χείλη μου γλυκά
να με νανουρίζεις
με τα δυο σου χείλη
να με ξεχωρίζεις
χρώμα μες το δείλi
συ να με στολίζεις

Xάδι στα μαλλιά μου
γλυκό το φιλί σου
ψίθυρος ανάσα 
λόγια παραδείσου
Πώς να τα ξεχάσω
 να τα απαρνηθώ
και στην αγκαλιά σου
να μην κοιμηθώ

Στη ματιά μου μπόρα
 βροχή παραδείσου
που είναι πια του κόσμου
η χαρά δική σου

Σ είχα δει σαν δάκρυ
  έμοιαζες με πόνο
σου έταξα  τον ήλιο ..
που είχες πει κρυώνω
Μάτια μου μελένια
Μάτια ζωγραφιές μου
Θα 'ρθεις στ όνειρο μου ?
Να με βρεις για πες μου
Να μη σ έχω έγνοια

***
2 Ιούν 2011
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου