Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Ζωής απάυγασμα

Ζωής απάυγασμα
***

Ζωής απαύγασμα ..στα χείλη της ψυχής μου .
.απ' την καρδιά μου χτύπε μου ...αστέρι
της ζωής μου !!!!

Ανάσανες στα χείλη μου άκουσα την ψυχή σου
σε πήρα στο ταξίδι μου γεννήθηκα μαζί σου

Μάτια αγγέλου  σου 'δωσε για μένα ο θεός μου
παράδεισο μου χάρισε σαν άνθισες εντός μου

Κλαίνε βουβά οι αισθήσεις μου και ψάχνουν να σε βρούνε
σε βλέπουνε σε γεύονται σ αγγίζουνε σ ακούνε

Λεπτά και δευτερόλεπτα  μέρες  κυλάνε φως μου
μα πια εσύ είσαι που μετράς  ο χρόνος ο δικός μου

Κοιτάζω τα δυο μάτια σου χαμένος τώρα μήνες
δίνομαι στην αγάπη σου  και την καρδιά  μου πήρες

Πληγή μου εσύ γλυκιά  πονάς μα αντέχω κάθε πόνο
εσύ να μου χαμογελάς  αυτό Γυρεύω μόνο

Κοντά σου θέλω να κρυφτώ απ της ζωής τις μπόρες
Αγάπη μου να σ είχα εδώ να γέμιζες τις ώρες

Κύλησε δάκρυ μου καυτό στα χείλη μου για κείνη
 που  μου χαρίζει τη χαρά  ξανά Ζωή μου δίνει

Άγγιξε μοίρα μου το νου χάιδεψε την καρδιά μου
και τάξε μου την άνοιξη στα χέρια τα δικά μου

Κι εγώ θα τάξω ουρανό αστέρια να γεμίσω
να της χαρίζω όσο ζω  αγάπη να την  ντύσω

Και κάθε θε μου που άνθρωπος  στα λάθη μου επάνω
 να τρέχει κάποιο δάκρυ της  άθελα  εγώ θα κάνω

Να παίρνεις από μένανε χίλιες χαρές  για κείνη
ποτέ χωρίς χαμόγελο το στόμα της μην μείνει

Να παίρνεις από μένανε μέρες απ' τη ζωή μου
Να της χαρίζεις για να ζει  για πάντα εδώ μαζί μου

Και αν εγώ δεν θα μπορώ άλλο να την προσέχω
Τάμα σου κάνω  εμένανε δεμένο για να σ έχω

Όλα τα χρόνια τους καιρούς μες την αναπνοή της 
Να μην τη λείψει τίποτα σε όλη τη ζωή της.!!

***
Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012 10:41:01 μμ
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου