Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Ικέτης

Ικέτης
***

Και είπεν ο έρωτας
Γεννηθήτω το φως
Και εγέννετω  η ματιά σου
Και ήρθε εντός μου
αστέρι απ' την καρδιά σου
Αγάπη κι έρωτας  στην έκρηξη
Εκεί στην αγκαλιά σου

Το σύμπαν εγεννήθει
της αγάπης μας
Μ αστέρια  μύρια
τα φιλιά σου

Και το δάκρυ μας

Ανθίσανε χίλιοι γαλαξίες
τα δεκατέσσερα φεγγάρια
που τρέφει ο ήλιος να 'χεις φως
Στα όνειρα σου όλα τα βράδια

Σκηνές εκεί στους ουρανούς μας
Έχτισε ο έρωτας  ανθέ μου
Σπίτια του πόθου του δικού μας
Πάθους κι αγάπης φυλακές μας

Και σκίρτησε η καρδιά
και μίλησε το σώμα
Και η άνοιξη  σκόρπησε
Αρώματα  και χρώμα

Και ύστερα το ταξίδι
Το δικό μας
Και ύστερα  γέμισε
αστέρια ο ουρανός μας
Παιδιά δικά μας της ψυχής μας
Αγάπης άνθη

Η έμπνευση μας

Άγγελος
Φύτεψε καλοκαίρι εκεί
Στην ηδονή μας
Στη σκέψη τη δική μας
Μ ανέμους δυο
Πνοή δική σου και δική μου
Πνοές αναπνοή μας
Και θάλασσας αρμύρα

Ταξίδια στο κορμί μας

Ο πόθος μας εντός μας
Στις άκρες των δακτύλων
Άνθισε την αφή μας
Λιτή η ένδυση μας
Ιδρώτας  κι ευωδία
Ανάσα της ψυχής μας
Κρασί της συνουσίας
Ξεδίψασμα λαγνείας
Αγγίγματα σταγόνες ευτυχίας

Κα είπεν η ζωή εγέννετω πρωί
Και ήρθες στη ζωή μου
Στο φως σου αναστήθηκα
Βρήκα την ύπαρξη μου

Και είπεν η καρδιά
Και δάκρυσε η ψυχή
Ικέτης σου για πάντα
Μαζί σου μια ζωή

Ισόβια δεσμά  Γλυκιά μου φυλακή

Σε ικετεύω πέτα το κλειδί !!!

Σ αγαπώ 
***
7/2/13
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου