Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Έλα κάνε τ αδύνατα

Έλα κάνε τ αδύνατα
***

Πιστεύεις ότι ζω
Ότι μακριά σου μπορώ
να χαμογελώ ?

Τ όνειρο σου  ανάσα μου
Η ματιά σου ζωή μου
Τα δυο χείλη σου
Μάτια μου
Είναι η αναπνοή μου

Δεν πληρώνει το δάκρυ μου
Στη χαρά για να τρέξει
Η έλλειψη σου φθινόπωρο
Κι όλο μάτια μου βρέχει
Η καρδιά δεν αντέχει

Πήρες φως μου τον ήλιο σου
και τον έκρυψαν σύννεφα
σε περίμενα σήμερα
και ήρθες μες τ όνειρο μου
μίλησες στον καημό μου
μου πες να περιμένω
μου πες να σε προσμένω

Έλα κάνε τ αδύνατα
η αγάπη τ αντέχει
έλα μίλα μου αγάπη μου
έλα πάρε το δάκρυ μου
και σταματά να βρέχει

Έλα ήλιε μου ανέτειλε
λέξεις χίλιες σου δώσε μου
έλα  άνοιξη στρώσε μου
τη ζωή να ξαπλώσω
αγκαλιά σου αστέρι μου
έλα  δώσε το χέρι σου

Τα φτερά μου τα φύλαξα
και στη γη περπατάω
και μ ανθρώπινα αισθήματα
πια σου λέω σ αγαπάω

Είχα πει πως φοβάμαι
είχες πει την ανάσα σου
όσο δίπλα σου θα 'μαι
θα τη δώσεις ανάσα μου
ζωντανός κι εγώ να 'μαι

Έλα φως μου
την ανάσα σου δώσε μου
έλα αγάπη μου
έλα να βρω την άκρη μου

Ξύπνησα  μέσ' στο δάκρυ μου
ξαναβρήκα την άκρη μου
όνειρο ήταν και πέρασε
λίγη πίκρα με κέρασε
Αν μ ακούς έλα φίλα με
αν μ ακούς χαμογέλα μου

για να βλέπω αγάπη μου
όμορφα όνειρα μάτια μου!!

***
24 Απρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου