Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Ανάσα της ζωής μου

Ανάσα της ζωής μου
***

Ντύθηκα ξέπλεκα μαλλιά
και βελουδένια χείλη
Φόρεσα πάθους το παλτό
και πριν με βρει το δείλι

Έκαψα πόθο και καρδιά
στάχτη να γίνει απόψε
Κοίτα με μάτια μου γλυκά
και τη ζωή μου κόψε 

Ήπια της σάρκας σου αφή
στο στόμα αμβροσία 
Μέθυσα απόψε τη ζωή
με του έρωτα ουσία

Σατέν λευκό κορμί μεστό
τριαντάφυλλα σπαρμένα
Ευωδιάζεις ουρανό
με τ άστρα  του σε μένα

Άγγιξα  χτύπο της καρδιάς
νωπή μου ζωγραφιά μου
Δυο στήθη εκεί της ομορφιάς
δώρα θεών δικά μου

Αισθάνθηκα το δέρμα σου
τη λάγνα την υφή σου
Αφέθηκα στον πόθο   σου
πνοή του παραδείσου

Η κάθε αίσθηση θαρρείς
μια λέξη ψιθυρίζει
Χίλια τα λόγια που θα πεις
η ανάσα σου μ αγγίζει

Σ αγκάλιασα στα χείλη σου
τα χείλη μου πηγή μου
Έμεινα στ ακρωτήρι σου
ξεδίψασα ζωή μου

Καυτός νοτιάς ξεσήκωσε
τη σάρκα σου στην κλίνη
Την ηδονή σου ξύπνησε
της θάλασσας σου δίνη

Κι εγώ βαθιά σου ναυαγός
παλεύω στο βυθό σου
Της ηδονής σου αδελφός
έρωτας άγγελος σου

Εγώ κι εσύ μια αστραπή
η έκρηξη του κόσμου
Στην ένωση μας μια στιγμή
μοιάζει αιώνας φως μου

Εγένετο ξανά το φως
δικιά σου επιθυμία
Μετά η γη και ο ουρανός
το πάθος η λαγνεία

Ποιος τάχα τ ονειρεύτηκε
στα μάτια σου φεγγάρι
Να δει ποτέ  κρατώντας σε
γυμνή όλο το βράδυ

Ποιος μοίρα του 'γραψε ξανά
τον ήλιο να κρατήσει
Καρδιά του σώμα και ψυχή
μ αγάπη να φωτίσει

Εμένα μοίρα κι όνειρο
μου 'λαχε να μου δώσουν
με 'σένα αγάπη μου ουρανό
για στρώμα να μου στρώσουν

Εμένα αγάπη κι έρωτας
φωτιά μου αναπνοή μου
για βράδια αξημέρωτα
σε τάξανε  μαζί μου

Ανάσα της ζωής μου !!!

***
17 Νοέ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου