Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Σ αγαπώ

Σ αγαπώ
***

(Δεν είναι λόγια της στιγμής
Είναι το δάκρυ της ψυχής
Βαμμένο στη χαρά 
στο άγγιγμα της αγάπης σου
Δικό σου ...)

Σ αγαπώ
Δίχως το φως μπορώ να ζήσω
Δίχως εσένα όχι

Σ αγαπώ μικρός θεός
 να σου ζητήσω
Στον κόσμο μου για φως
 να σε κρατήσω

Σ αγαπώ πόσα να κάνω
πόσα να πώ να το πιστέψεις
Πόσο στα μάτια μου
το δάκρυ να γυρέψεις

Πόσα να πω!!

Να με πιστέψεις


Σ αγαπώ κι αν οι άνεμοι
κάπου περνάνε
Και τα κομμάτια μου
σκορπάνε
Αυτό το κομμάτι της καρδιάς
Αυτό που λεν ψυχή

Δακρύζει  πέρα εκεί χαμένο
στη δική σου ανατολή

Μου λείπεις  ναι
σε θέλω ναι
πονάω ναι
 
Μα ποιος στ αλήθεια
βρήκε την ευτυχία ;
Mα ποιος την άγγιξε;
Mα ποιος την άκουσε
τη γεύτηκε;
Ποιος ένοιωσε τ άρωμα της
 μα ποιος στ αλήθεια
 την κοίταξε στα μάτια ;

Εγώ μπορώ να πω ναι
γιατί είναι στα μάτια σου

Είναι σε σένα

Και μ αγαπάς !!

Δυο για τα μάτια σου
Δυο για τα χείλη σου
Δυο  για μας

Ζωές  και να περνούσανε
Πάλι τα κύτταρα μου

Εσένα θα ζητούσανε  !!!!

Σ αγαπώ

***
18 Νοέ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου