Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Σ αγαπώ

Σ αγαπώ
***
 

Όταν στα μάτια σε κοιτώ
Στα χείλη σου που τρέμουν
Εκεί που κρύβεις το λυγμό
Χαμόγελο που θέλουν

Σ αγαπώ

Όταν αισθάνομαι ζωής
Ανάσα στο λαιμό μου
Πως θες να 'ρθεις και να κρυφτείς
Στο στήθος το δικό μου

Σ αγαπώ


Όταν στ απλά της μέρας σου
Με βάζεις σύντροφο σου
Όταν μου λες κάθε καημό
Και κάθε τι δικό σου

Σ αγαπώ

Όταν μου γράφεις στην ψυχή
Τις λέξεις με την πένα
Όταν στολίζεις τη στροφή
Με ρίματα για μένα

Σ αγαπώ

Όταν τα χέρια σου θαρρείς
Απλώνονται στον κόσμο
Και μου χαϊδεύουν το κορμί
Τριαντάφυλλα και δυόσμο

Σ αγαπώ

Όταν σαν κόκκινο κρασί
Μεθάς τα όνειρα μου
Όταν σε βρίσκει το πρωί
Εκεί στην αγκαλιά μου

Σ αγαπώ

Όταν μετράς το χρόνο μου
Με χτύπους της καρδιάς σου
Όταν σκορπάς τον πόνο μου
Με μόνο μια  ματιά σου

Σ αγαπώ

Όταν τα μάτια χαμηλά
Για λίγο κατεβάζεις
Όταν σε κάθε ψίθυρο
Το σ αγαπώ σου βάζεις

Σ αγαπώ

Όταν με βάζεις στης αφής
Τη φλόγα να με κάψεις
Όταν στου πόθου τη στιγμή
Το όνομα μου γράψεις

Σ αγαπώ

Όταν με κλείνεις φυλακή
Εκεί στον έρωτα σου
Μου ξεκλειδώνουν  την ψυχή
Τα λάγνα τα κλειδιά σου

Σ αγαπώ

Όταν κερνάς την ηδονή
Γλυκά στα κύτταρα μου
Κάνεις τη μοναξιά γιορτή
Στα χέρια τα δικά μου

Σ αγαπώ

Όταν σε κάθε μουσική
Στη νότα της καρδιάς μου
Γράφεις τα λόγια της εσύ
Αστέρια της βραδιάς μου

Σ αγαπώ

Όταν χιλιάδες να μου πεις
Το σ αγαπώ θ αντέχει
Γιατί η ψυχή μου όλο γελά
Που σ αγαπά που σ έχει
 
Σ αγαπώ

Γι' αυτό ποτέ μη φοβηθείς
Όποιος καιρός κι αν θα 'ρθει
Θα σε προσμένω να φανείς
Ως της ζωής την άκρη

Σ αγαπώ

***
24 Δεκεμβρίου 2012
***
Ποίηση : Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου