Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Ηχαρά της βραδιάς μου

Ηχαρά της βραδιάς μου
***

Στάθηκα
Μπρος στα χείλη σου
αστέρι μου
Την ανάσα σου
κράτησα
Μες τη χούφτα
στο χέρι μου

Μες στα χείλη σου
 έσκυψα
Τη ζωή
ξαναγεύτηκα
Στην  εδέμ
ονειρεύτηκα
Πως ταξίδεψα
βρέθηκα 

Δάκρυσα
που ξανά
σε θυμήθηκα
Έκλαψα
 σαν παιδί
συγκινήθηκα
Πόνεσα 
τη ματιά σου
στερήθηκα

Μου 'λειψες
αν δεν πω θα ναι
ψέμα
Χάθηκα στης
καρδιάς σου
το χτύπο
Ζήτησα
Να 'ρθεις πάλι
 αγάπη μου
Να 'ρθεις
τώρα ψυχή μου 
να ζεστάνεις
το αίμα

Να 'σουνα
μιας στιγμής μου
ο χρόνος
να 'σουνα 
να μην ήταν
ο πόνος
να 'μουνα
μες τα χέρια σου
τώρα
Στις γραμμές σου
της μοίρας σου
της αγάπης σου
 δρόμος


Νύχτωσε
πάλι σήμερα μίλησες
στης καρδιάς μου
τον πόνο
Πέρασες 
τα δυο χείλη μου
φίλησες
στου ονείρου
τον χρόνο

Μίλα μου
μες τον άνεμο
φως μου
Αγάπα με 
θέλω να με
δικός σου

Μίλα μου
την αγάπη σου
ντύσε με
Πάρε με
στην καρδιά σου
και κλείσε με

Σκέφτηκα
στην ανάσα σου
κύματα
Να 'μουνα 
στου κορμιού σου
τη θάλασσα
Μπλέχτηκα
μες τις λέξεις
στα ρήματα
Έσκισα
τις σελίδες μου
χάλασα

Να σου γράψω
τι αισθάνομαι
πια για 'σένα 
ψυχή μου
μα δε βρέθηκε
λέξη
ούτε μία
ζωή μου

Για να γράψει
τα μάτια μου
όσα θέλουν
να πούνε
αν μπροστά
σου δακρύσουνε
αν κοντά μου
 σε δούνε

Έπεσα
μες τον ύπνο μου
σ' έκλεψα
άπλωσα
και στα χέρια μου
σ έκλεισα

Γύρισες
μες τα μάτια
με κοίταξες
δάκρυσες
και στα χείλη
με φίλησες

Μέρωσα
της καρδιάς μου
τον άνεμο
Στέγνωσα
τη βροχή
της ματιάς  μου

Βρέθηκα
στ' όνειρο μας
τ' απάνεμο
κι έγραψα τη χαρά
της βραδιάς μου
***

7 Φεβ 2012
***

Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου