Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Θα σε προσμένει

Θα σε προσμένει
***
Έκλεισε η νύχτα στην αγκαλιά της
Τα δυο σου μάτια  γλυκιά μου αγάπη
Κοιμήσου φως μου  κι εγώ αγναντεύω
τον ουρανό σου
Εκεί στα πέρατα του κόσμου

Χαμόγελο μου στα δυο σου χείλη
Απ' τα' όνειρο σου θε να περάσω
γλυκό σταφύλι να σε κεράσω
μ' ένα φιλί μου  του παραδείσου
να ανοίξει η πύλη για να περάσω

Κείτεσαι θε μου σαν ανθισμένη
μες το μετάξι ζεστή ψυχή
Πως να σ αγγίξω  μη σε ξυπνήσω 
πως να τα αντέξω να σε κοιτάζω
ώσπου να έρθει ξανά πρωί

Να 'τανε αλήθεια  να είμαι κοντά σου
να ήτανε τ όνειρο ζωή
Να 'μπαινα τώρα στην αγκαλιά σου
να 'πλεκα χέρι στα δάχτυλα σου
να ξεδιψάσω μ ένα φιλί

Ότι κι αν έχεις να σε βαραίνει
Απ' την καρδιά σου θέλω να βγαίνει
Να 'ρθει σε μένα να το σηκώνω
Μόνο εμένα πια θα πληγώνω
Εσύ στο γέλιο να γράφεις δάκρυ
Να ναι η ψυχή σου γεμάτη αγάπη

Δες με καλή μου τι σου 'χω φέρει
μέσα στα χέρια τα δυο κλεισμένο
είναι η γή μου κι ο ουρανός μου
να στον χαρίσω πια θα προσμένω 

Και μη δακρύζεις ότι κι αν γίνει
ότι κι αν χάσεις ένα να ξέρεις
μες την καρδιά μου για σε η αγάπη
πάντα θα μείνει

Θα σε προσμένει
***
15 Δεκ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου