Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Μπορείς ?

Μπορείς ? 
***
Μπορείς ?
Στ αλήθεια πες μου 
το μπορείς ?
Κάτω απ' την πέτρα της σιωπής
Να δεις ?

Μπορείς  να δεις μες τον καθρέφτη
Αυτόν τον μαύρο της ψυχής
Αναρωτήθηκες ποτέ ?
Τι κρύβουν στο σκοτάδι
Οι τόσες μαύρες σκέψεις σου
Που έρχονται το βράδυ?

Μπορείς
Στ αλήθεια το μπορείς
Ψηλά για να κοιτάξεις
Εκεί στην άκρη της ζωής
Μια μέρα να πετάξεις
Του λογισμού σου τα φτερά
Ξανά  σε με να τάξεις

Μπορείς να κόψεις τα δεσμά
τη θύμηση του χθες  σου  ?
Στο αύριο να πνίξεις 
Της σκιάς το γάλα ξανά μην πιεις
Κοίτα  στου ήλιου  εκεί το κύμα
Να πνιγείς μπορείς ?
Είναι του έρωτα το φως
Μην τ' αρνηθείς

Μπορείς
Να γίνεις  πες μου
Η τελευταία λέξη προσευχής
Αυτή που βρέχει δάκρυ
Από τα σύννεφα ψυχής
Που ανθίζει κόκκινα θαρρείς
Όλα τα άνθη της ζωής
Μέσα  τους τώρα να κρυφτείς
Πες μου μπορείς

Μπορείς?
Κάτω απ' τα χείλη μου να δεις
Απ' το χαμόγελο μου
Όλες οι πίκρες της ζωής
Που πνίγουν το λαιμό μου
Μη φοβηθείς
Μην απορείς
Σκύψε  και μ ένα σου φιλί
Να πνίξεις τον καημό μου

Μην  μ αρνηθείς
Ένα ταξίδι
στα σκαλοπάτια της ζωής
Απ' το κρασί μου του έρωτα
Να τρέξεις να γευτείς
Από το στόμα μου  κι εσύ
Αγάπη  να το πιεις
***
25 Οκτ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου