Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Ήθελα απόψε ένα ταξίδι

Ήθελα απόψε ένα ταξίδι 
***
Είναι ένας χτύπος της καρδιάς
Που σε γνωρίζει
Κάθε που εσύ  κάπου φανείς
μου ψιθυρίζει

Θέλει  να βάλει στο ρυθμό του
Από σένα
Απ' της καρδιάς σου  την αγάπη
Μες το αίμα

Θέλει να αισθανθεί κοντά του
Εσέ ζωή μου
Κάθε σου χτύπο της  καρδιάς
Αναπνοή μου

Είναι ένας δρόμος της ψυχής
Που βγάζει
Στης αγκαλιάς σου τα κρυφά
στενάζει

Στης θάλασσας σου στης αφής σου
το μετάξι
κόκκινο κύμα με φιλιά  το σ αγαπώ
θα γράψει

Είναι μια φλόγα στη ματιά σου
μου μιλάει
μου λέει με χίλιες δυο τις λέξεις 
μ αγαπάει

Κι έρχεται ύστερα στου έρωτα
Τη δίνη
Στάζει στα χείλη της ψυχής μου
τη γαλήνη 

Είναι δυο χείλη  στων ονείρων
μου τη χώρα
μου φέρνουν κόκκινα φιλιά σου
 κάθε ώρα

Είναι το στόμα σου του έρωτα
το στόμα
Γλυκό μεθύσι μου προσφέρει
Πάθους χρώμα

Είναι δυο λέξεις που σαν πεις
Εγώ πεθαίνω
Στο σ αγαπώ σου να το ξέρεις
Ανασαίνω

Κτίζω παλάτια ονειρεύομαι
Μαζί σου
Παίρνω οξυγόνο για να ζω απ'
Την ψυχή σου

Σ ένα ταξίδι σου με πήρες
Αγκαλιά σου
Έκανες στόλισμα  σε μένα
Την καρδιά σου

Μίλησες λόγια μυστικά
Στην ύπαρξη μου
Έγινες  θε μου πια για μένα
Η πνοή μου   

Ψάχνω καιρό να βρω τη λέξη
Που ταιριάζει
Για να σου πω πως η καρδιά μου
Σου φωνάζει

Πόσο στ αλήθεια στην αγάπη σου
ντυμένη
το χρόνο   πια τον σταματάει
σε περιμένει

Να 'ρθεις εκεί μες τα ουρανού μας
το φεγγάρι
Να ζωγραφίσουμε  του έρωτα
το χάδι

Ήθελα απόψε ένα ταξίδι
απ' των ματιών σου τη δροσιά
Μακριά απ' όλους και από όλα
μονάχα εσύ να σε κοντά

Μα κοίτα θε μου ειρωνεία
όλοι κοντά μου έχουν βρεθεί
Και λείπει μοναχά η μία
Αυτή που αγάπησα πολύ

Να 'γραφα πάνω σου ζωή μου
Με της αγάπης ζεστασιά
Πως είσαι η στερνή πνοή μου
Στερνός μου χτύπος στην καρδιά

Στη αγκαλιά μου να σε κλείσω
Να σου χαϊδεύω τα μαλλιά
Ποτέ ξανά να μη σ αφήσω
Μακριά μου εσύ ποτέ ξανά

Θέλω να βγω να το φωνάξω
Με της ψυχής μου το λυγμό
Στο στήθος μου να το χαράξω
πόσο ζωή μου σ αγαπώ

Μια να 'χα μια σου μόνο λέξη
ένα χαμόγελο στιγμής
να 'χει η καρδιά μου για ν αντέξει
'τούτην  αρρώστια της σιωπής

Ήθελα απόψε ένα φιλί σου
Πάνω στα χείλη μου ζεστό
Να 'ρθω χαρά μου στην ψυχή σου
Να ψιθυρίσω σ αγαπώ

***
29 Ιαν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου