Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Νύχτα Φλεβάρη

Νύχτα Φλεβάρη
***
Νύχτα Φλεβάρη Βαθύ σκοτάδι 
Βροχή κομμάτια
 ο ουρανός
Κι εγώ χαμένος
μοναχός
Κρύα ψυχή
Φίλη βροχή
από παλιά
ήρθε σαν χάδι
 στα μαλλιά
δεν έχει φως
λες ο θεός
τη γη ποτίζει
μέσα στο βράδυ
κι είναι χαμένο
 το φεγγάρι

Μπροστά στο χρόνο
σε μια στιγμή
ήρθε μια λάμψη
σαν αστραπή
Εκεί στα ρόδα
δίπλα στο δρόμο
μικρή σταγόνα
έχει σταθεί
Δεν μοιάζει μ άλλες
βροχής σταγόνες
μένει και λάμπει
ουρανού αστέρι
Πήγα κοντά της
 άπλωσα χέρι
ήρθε και μπήκε
μες τη παλάμη
κι έμεινε εκεί
 όλο το βράδυ

Μικρό μου φως μου
σε μένα δωσ' μου
κάθε σου πόνο
Μπήκε η ματιά μου
μες το κορμί της
είδα τον πόνο
 απ' τη ζωή της
ζεστή αγκαλιά
κάθε στιγμή της
θαρρείς καθρέφτης
 ειν' το κορμί της
μέσα της βλέπω
 κάθε στιγμή μου
κάθε μου ώρα
 απ' τη ζωή μου

Είδα το χθες μου
να μου μιλάει
Είδα το τώρα
πια που περνάει
Είδα το μέλλον
να μου γελάει
Στην αγκαλιά της
 είδα το φως μου
κι έκλαψα θε μου
κι είπα πια ναι
 είναι το δώρο
 που μου 'χει στείλει
τώρα ο θεός μου

Ήρθε σαν δάκρυ
 μες τη ζωή μου
άνοιξα μπήκε
μες τη ψυχή μου
έγινε φως μου
ο άνθρωπος μου
Κι εκεί σημάδι
πια κάθε βράδυ
με έχει  βάλει
μες την καρδιά μου
Μ ερωτά τόξο
με σημαδεύει
χαρά να δώσει
 χαρά να πάρει
όλο γυρεύει

Κι εγώ αφήνομαι
μέσα στον κόσμο της
να με γυρνάει
χωρίς πια τίποτα
πια να ζητάω
Γιατί το ξέρω
 γιατί αισθάνομαι
πως μ αγαπάει
Γιατί το αισθάνομαι
πως στον παράδεισο 
ο άγγελος μου
πια θα με πάει

***
31Μαίου 2011

***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου