Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Κραυγή στα χείλη

Κραυγή στα χείλη 
***
Κραυγή στα χείλη
άνεμος
Με παρέσυρε 
Σκόρπησα  στους ουρανούς
Χάνεται ο νους
Πια λογική ποιες πια οι λέξεις
Μόνο εσύ

Καρδιά να σπρώχνει
Πάγος στο αίμα ζωής το τέρμα
Κρύος ιδρώτας  σαν άσπρο χιόνι
Κόβει τις φλέβες
Βαθιά πληγώνει

Κι όλο  ανταμώνει
Σκέψεις το εγώ μου
Μέσα στην πλάνη
Του εφιάλτη
Πως θα 'ρθει ώρα που εσύ θα ζήσεις
Πια μακριά μου
Γίναν βροχή μου τα δάκρυα μου
Ίριδας χρώμα  μες τη καρδιά μου
Μόνη ελπίδα εσύ
Χαρά μου 

Κάγκελα νόμοι σαν καταδίκη 
Χρόνια μακριά σου σαν θεία δίκη
Ας πάρω χάρη τώρα πια θέ μου
Σκύψε εντός μου εσύ και πες μου

Δες την αγάπη και στάξε δάκρυ
Δες και συχώρα  σπρώξε την ώρα
Πια να πετάξω να πάω σε 'κείνη
Που απ' την ψυχή της όλα μου δίνει

Κι αν δεν τ' αξίζω
Σκέψου εκείνη

***
7 Νοέ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου