Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Μια νύχτα ακόμα

Μια νύχτα ακόμα 
***
Μια νύχτα ακόμα
Αφαίρεση
Στάση
Χρόνος νεκρός
Πήρα τον παράδρομο 
Της ώρας  να νικήσω τα λεπτά της σιωπής
Βγήκα στα σύννεφα
Να κρυφοκοιτάξω τ' όνειρο ξανά
Να σε συναντήσω
Στα χείλη σου μιας καληνύχτας το φιλί ν αφήσω

Με αισθάνεσαι?

Μια νύχτα  ακόμη
Βροχή
Δάκρυ
Πνιγμένος λυγμός
Πήρα της σκέψης μου το τραίνο
Προορισμός   τα δυο σου μάτια
Η θάλασσα της ματιάς σου
Να μετρήσω τα κύματα
Να μπω στο βυθό σου
Να πνιγώ
Μες τ' όνειρο σου να χαθώ να ψιθυρίσω σ αγαπώ

Μ ακούς?

Μια νύχτα ακόμα
Σκόνη και
Χώμα
Του πόθου πυρετός
Κατέβηκα τα σκαλιά του χθες 
Ταξίδι γνωστό στην πρώτη νύχτα
 που μου είπες σ αγαπώ
Να κλέψω λόγια να κλέψω όνειρα
να ζήσω μη χαθώ
Άσε μισάνοιχτη την ψυχή σου απόψε  να μπω
θέλω να γράψω εκεί μου λείπεις

Το νοιώθεις?

Μια νύχτα ακόμη
Άνεμος
Βοριάς
Θα 'ρθει να με νικήσει
Φύσηξε  λες και σκόρπησαν τα αστέρια
και μοιάζει ο ουρανός
Δυο άδεια παγωμένα χέρια
Κι αν είναι καλοκαίρι
Εγώ κρυώνω
Στείλε μου αν θες μια αναπνοή σου
Στα χείλη μου ένα φιλί σου

Ζεστό  μπορείς ?

Μια νύχτα ακόμη
Τυραννία
Ανία
Θα περάσει πάλι
Θα 'ρθουν πολλές να βάψουν μαύρη την ψυχή
Μα εμείς εκεί θα ζωγραφίσουμε αγάπη
Στο μαύρο φόντο με το δάκρυ
Εμείς εκεί μικρό τριαντάφυλλο
Πορφύρα
Στου έρωτα μας την αρμύρα
Θα ζει αιώνια
Δε θα νικήσουνε τα χρόνια  ποτέ εμάς
Που σ' αγαπώ και μ' αγαπάς

Υπομονή !!!

***
 25 Ιούλ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου