Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Δυο μάτια ίδια ουρανός

Δυο μάτια ίδια ουρανός
***

Ξύπνησα θε μου ένα πρωί
Κι είδα που έτρεχε η ζωή
Να φύγει μακριά μου
Αναρωτήθηκα γιατί
Ρώτησα την καρδιά μου

Μου είπε πρώτο χτύπο της
Που κρύβεις την αγάπη?
Στο δεύτερο της δάκρυσε
Και είπε φτάνει δάκρυ
Στον τρίτο πια σταμάτησε
Και είπε θα πεθάνω
Αν ότι στ αλήθεια αγαπώ
Πάντα πρέπει να χάνω

Άκουσα δίπλα την ψυχή
Μονόλογο είχε αρχίσει
Στα πρέπει σου μας έπνιξες
Μας έβαλες στην κρίση

Κοίταξα μέσα μου βαθιά
Το δίκιο τους το είδα
Που είναι για μένα η αγκαλιά
Έρωτα που είναι τα φιλιά
Και η στοργή ..η αγάπη
Όσο θυμάμαι  δίπλα μου
Καημός μονάχα δάκρυ

Σηκώθηκα και φύσηξε
Άνεμος στην ψυχή μου
Θυμός βοριάς μου μίλησε
Κι άλλαξε τη ζωή μου
Κοίταξα δίπλα μου έψαξα
Να βρω ότι μου πρέπει
Τη ζεστασιά που ζήλεψα
Στα χέρια της να έχει

Δυο μάτια ίδια ουρανός
Γλυκά μου ψιθυρίσαν
Έκανε πίσω ο θεός
Και οι άγγελοι μιλήσαν
Στην αγκαλιά σου βρέθηκα
Να πίνω την αγάπη
Απ' της ψυχή σου τη βροχή
Ξεπλύθηκε το δάκρυ

Κι οι  άλλοι θα 'λεγαν θαρρείς
Πως κάνω κάποιο λάθος
Τους κάνω χάρισμα της γης
Τα πρέπει .Θέλω πάθος
Σ αυτούς αφήνω λογική
Στημένη υποκρισία
Για μας αγόρασα ζωή
Για μας ζωγράφισα ψυχή
Αλήθεια κι έρωτα φιλί
Κι ατόφια ευτυχία

Κι αν πάλι κάποιος θα μου πει
Πως είμαι ονειροπόλος
Θα το δεχτώ γιατί μαζί
Μαζί θα κλέψουμε ζωή
Στα όνειρα μας ζώντας
Κι όχι στην ψεύτικη ζωή
Τα όνειρα πουλώντας

***
30 Ιούν 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου