Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Θα 'ρθεις

Θα 'ρθεις
***
Θα 'ρθεις
Να πάμε ένα  ταξίδι
Έξω απ' τον κόσμο τον γνωστό
Ταξίδι  εκεί που ανατείλει
Για φως ο ήλιος σ αγαπώ

Δίπλα από δρόμους των αγγέλων
Σε μονοπάτια τ' ουρανού
Μακριά  πιο πάνω από τ'  αστέρια
Να μου κρατάς τα δυο μου χέρια
Και την ψυχή σου να κρατώ

Θα 'ρθεις
Θα σου ετοιμάσω κλίνη
Από μετάξι τ' ουρανού
Σαν κουραστείς να κοιμηθούμε
Πάνω στα σύννεφα του νου

Δίπλα στους δρόμους της αγάπης
Θα περπατήσουμε μαζί
Απ' της καρδιάς μας τα παλάτια
 Ως της ψυχής μας την κορφή
Μέσα στο νου μας θα χαθούμε
Θα  αγγίξουμε θα αισθανθούμε

Θα 'ρθεις
Να πάρουμε οξυγόνο
Απ' έρωτα αναπνοή
Για να νικήσουμε το χρόνο
Εγώ και συ με μια πνοή

Εσύ τα μάτια σου να κλείνεις
Να ονειρεύεσαι χαρά
Κι εγώ  γλυκά να σε προσέχω
να μην σ αγγίζει συννεφιά

Να σκύβω να σε προσκυνάω
στου έρωτα την προσευχή
να κλαίω να παρακαλάω
να είμαστε πάντα μαζί

Θα 'ρθεις
μέσα στην αγκαλιά μου
εκεί στον κήπο απ' τα φιλιά μου
Να σου στολίσω το κορμί σου
ρόδα ανθισμένα απ' την καρδιά μου

Θα 'ρθεις  και θα 'ναι ο κόσμος φως μου
όλος δικός σου και δικός μου
θα είναι  η αγάπη μας τροφή μας
θα είναι και ο έρωτας μαζί μας

Θα 'ρθεις μαζί μου αγαπημένη

***  
20Αύγ 2011

***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου