Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Βαριά η ανάσα της ψυχής

Βαριά η ανάσα της ψυχής
***

Βαριά η ανάσα της ψυχής
Το δάκρυ μου σηκώνει
Στα χέρια μου τα της ζωής
Κρατά μαχαίρι της σιωπής
Γλυκά να με πληγώνει

Κρύο καρφώνει την ψυχή
Της μοναξιάς η ώρα
Γιατί θεέ μου στη ζωή
Να υπάρχει κάποια της στιγμή
Η παγωνιά κι η μπόρα

Που να κοιτάξω μάτια μου
Τα μάτια σου αν δε βλέπω
Ποιόν να μιλήσω αγάπη μου
Εσένα αν δε σε έχω

Άρχισε κρύο παγωνιά
Κι εγώ δεν το αντέχω
Στάζει το δάκρυ απ την καρδιά
Κι εγώ σε 'σενα τρέχω

Το λογισμό τη σκέψη μου
Το σώμα μου ζωή μου 
Το είναι μου ολόκληρο
Και τη νεκρή ψυχή μου

Πέσαν τ' αστέρια μου στη γή
Χαθήκανε στη νύχτα
Κι εγώ έμεινα πια να κοιτώ
Τα χέρια μου που σ είχα

Στων λόγων σου τη ζεστασιά
Στο χτύπο της καρδιάς σου
Ξύπνησα μάτια μου γλυκά
Και βρέθηκα κοντά σου

Σε κράτησα σαν φυλαχτό
Απ' του ονείρου μου τον τρόμο
Να 'ξερες πόσο σ αγαπώ 
Να 'ξερες πόσο μόνο

Μείνε κοντά μου ανάσα μου
Για απόψε ζέστανε με
Με την αγάπη μάτια μου
Γλυκά νανούριζε με

Και αύριο να θυμηθείς
Στη σκέψη σου να μ έχεις
Όταν κοιμάμαι αστέρι  μου
Εσύ να με προσεχείς   

Μη φοβηθώ ποτέ ξανά
Πως είσαι μακριά μου 
Να μείνει ο πόνος μακριά
Χαρά να 'χει η καρδιά μου

***
15 Ιαν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου