Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Σπάω τα δεσμά

Σπάω  τα δεσμά
***

Σπάω  τα δεσμά
Το χρόνο κόβω
Με το μαχαίρι του έρωτα
Να σου χαρίσω
Πολλά απ' τα χρονιά πίσω
Να 'ρθώ να σε δω
Μικρό κορίτσι  γελαστό
 το χέρι σου ν αγγίξω
Και τα γλυκά τα χείλη σου
Θέ μου να τα φιλήσω

 Χτυπάει η καρδιά 
Πάνω στην άλλη την καρδιά
τρέμουν τα χείλη
Τα μάτια μας μιλούν
Ξανά οι ψυχές
Της νιότης τα φτερά
φορούν

Πες μου πως θες
Να ήταν χθες
Ξανά  κι οι δυο μικρά παιδιά
Να τρέχουμε στους κήπους
Να ψάχνουμε μικρά πουλιά
Να βρούμε τη ν αγάπη
Πες μου πως θες
Να πάμε εκεί
Στης νιότης μας την άκρη

Μη μου δακρύσεις
Σ αγαπώ δε θέλω να λυπάσαι
Μονάχα πάλι προσπαθώ
Λίγο τη γεύση της ζωής
Της νιότης μας της παιδικής
Κάπου να τη θυμάσαι

Μικρή μου αγάπη αν κοιμηθείς
Έλα για λίγο αν θυμηθείς
Σε θέλω στ όνειρο μου
Έλα και μίλα στη ζωή
Δώσ' μου στα χείλη  ένα φιλί
 και πάρε το δικό μου

Κλείσε τα μάτια πάμε εκεί
Εγώ κι εσύ μονάχοι
Για πάντα να φυτρώσουμε
Στη γή μας να στεριώσουμε
Αθάνατοι δυο βράχοι
Να με κρατάς να σε κρατώ
Αιώνια να σε κοιτώ
Να βλέπω τη θωριά σου
Αιώνια να κοιμηθώ
Μέσα στην αγκαλιά σου

***
10 Απρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς




1 σχόλιο: