Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Δυο μάτια γη και ουρανός

 Δυο μάτια γη και ουρανός
***
Ποιόν να δω
Τα μάτια να γεμίσω από σένα
Που στην καρδιά μου
όταν σταματά στάζεις το αίμα

Ποιόν ν' ακούσω
Που η φωνή σου
μιλάει στην ψυχή μου
Που η αναπνοή σου
Μαθαίνει ανάσα την δική μου

Ποιόν να  αγγίξω
της νύχτας το μετάξι
να αισθανθώ ζεστό
απ' το φεγγάρι
Να νοιώθω δίπλα μου
βελούδο να ακουμπώ
βράδυ στο μαξιλάρι

Πια χείλη θα μπορούνε
τη γεύση του φιλιού σου
να μου πούνε
Κύμα δροσιάς
να μου χαρίσουν
στη νιότη
τη Ζωή να μου γυρίσουν

Σε πια ευωδία να χαθώ
ν αγγίξει η αίσθηση μου
τ' άρωμα σου 
Να αισθάνομαι
Πως είμαι εκεί σιμά σου

Δυο μάτια γη και ουρανός
είναι για μένα  πια
Η φωνή που μου  μιλάει ο θεός
τα μάτια τα δικά σου

Είναι αστέρια
που μου χάρισε ο ουρανός
για μένα η ματιά σου

Ανέμου χάδι δροσερό
νοτιάς ζεστός 
στο παγωμένο μου κορμί
είναι η φωνή η δικιά σου
Θαρρώ σαν μου μιλάς
πως μου μιλά η καρδιά σου

Είναι ,στο σώμα μου κυλά
σαν θάλασσας γαλήνη
 η σάρκα σου σαν μ ακουμπά
 σαν έρωτα μου δίνει

Το στόμα σου νέκταρ θεών
στα χείλη μου έχει στάξει
 γλυκό φιλί του έρωτα
Στο σώμα μου έχει τάξει

Ποιόν να δω
Τα μάτια να γεμίσω από σένα
Του έρωτα μου ανασαιμιά
Της μοναξιάς μου τέρμα

Σ αγαπώ
***
8 Δεκ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου