Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Μικρή μου αγγέλου ανασαιμιά

Μικρή μου αγγέλου ανασαιμιά
***

Μικρή μου αγγέλου ανασαιμιά
Χείλη  μαλαματένια
Μάτια μου ονείρου ανατολή
Για σένα έχω έγνοια

Ξυπνώ κοιμάμαι  και η καρδιά
Εσένα πια  γυρεύει
Μακριά σου γκρίζα μοναξιά
Πια  τη χαρά μου κλέβει

Πολλές φορές στα μάτια μου
Το δάκρυ  ανατέλλει
Στης έλλειψης σου τον καημό
Την αγκαλιά σου θέλει


Που να σε βρω πως πες μου εσύ
Γλυκιά του ονείρου μου ζωή
Που να σε ανταμώσω
Στα χείλη σου στ' απόκρυφα
Φιλί γλυκό να δώσω

Που να σε βρω τα χέρια μου
Ήλιο να τα γεμίσω?
Την αγκαλιά  σου που να βρω
Μέσα να ξενυχτήσω? 
Απ' του κορμιού σου την πνοή
Ανάσα θε' μου ως το πρωί
Να πάρω για να ζήσω?

Πες μου ζωή μου δυο στιγμές
Μίλα μου πες μου εσύ τι θες
Κι εγώ να το θυμάσαι
Δε θα αφήσω μοναχή
ποτέ σου μη φοβάσαι

Μονάχα πες μου μ αγαπάς ?
να ξέρω  με θυμάσαι ?
μέσα στης μέρας την πνοή
ζητάς κοντά μου να σαι?

Πες μου καρδιά μου να χαρείς
Πια την ψυχή μου εσύ τη ζεις
Θέλω δικιά μου να σαι ..

***
16 Μάι 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου