Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Πες μου άγγελε μου

Πες μου άγγελε μου
***

Δες μες τη σιωπή
με μάτια βουρκωμένα
Στέκω κοιτάζω στο κενό
Και θέλω εσένα
Δες πως η ανάσα μου
 βοά μιλά στ αστέρια
Και σε ψάχνει
Όταν δεν είσαι εδώ
Όλα είναι ψέμα

Πες που να πετάξω
να σε δω  σε πια γωνιά
του παραδείσου
Να σου μιλήσω
Πες μου ένα τρόπο
 για  να  αντέχω 
την έλλειψη σου
και την ψυχή σου
να ακουμπήσω
Πες μου μια λέξη
μαγική
Να σου την πω
και να  'ρθω εκεί

Δες  μ ένα φτερό
παλεύω να πετάξω
στον ουρανό
Έστω για λίγο
Για ένα λεπτό
Για να κοιτάξω
στ απέραντο κενό
Ανάμεσα στ αστέρια
Μήπως σε δω


Πες μου άγγελε μου
πες μου πάλι
Πως μ αγαπάς
να ανασάνω
Πες μου ζωή μου
Πως ότι και να 'ρθει
ότι κι αν γίνει
Θα είσαι εδώ
Και δε σε χάνω

Γιατί ψυχή μου
Ότι κι αν κάνω
Εσένα πιάνω
ότι κι αν πω
Βαθιά μου μέσα
 σε σε μιλάω
Και πάντα λέω
 πως σ αγαπώ

***
15 Μάρ 2011
***
Ποίηση: Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου