Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Αγάπη μου δικιά μου

Αγάπη μου δικιά μου
***

Κλείνω τα μάτια μου
Φαντάζομαι τα δυο σου μάτια
Φυσάει ως άνεμος η ανάσα μου
να παρασύρει
του χρόνου τα κομμάτια

Η σκέψη μου
πετάει στα περασμένα
να βρει εικόνες για σένα και για μένα

Μια πινελιά
σβησμένη
απ' το χάρτη της ζωής
μια χούφτα αστέρια
που θα φώτιζαν
τη νύχτα της ψυχής

Μια χούφτα αναμνήσεις
πέταξαν ψηλά
Μικρά περιστέρια
απ' της ψυχής μας
τον κόσμο
ήρθαν και  δώσαν χτύπο
δώσαν ρυθμό του έρωτα
σε σένα σε μένα ,στην καρδιά 


Στα μαύρα σου μαλλιά
Χάδι
Των ματιών σου το δάκρυ
δροσιάς αφή
στα δάχτυλα μου
Του κορμιού σου η αίσθηση
στην αγκαλιά μου

Αγάπη μου δικιά μου
κανείς ..ποτέ
δε θα σε πάρει
στον ήλιο σου
εγώ αιώνια θα είμαι το φεγγάρι
στον ουρανό της ψυχής σου
αστέρι την καρδιά μου έχω κρεμάσει

Αγάπη μου δικιά μου
κανείς ποτέ  απ' τη ψυχή μου
δεν θα μπορέσει να σε βγάλει
ακόμη κι αν όλου του κόσμου
ο χρόνος θα περάσει
***
3 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου