Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Της ψυχής το παραμύθι

Της ψυχής  το παραμύθι
*** 
Στάζει ο έρωτας
δροσιά πρωινή
στ' ανθισμένα σου ρόδα
και χρυσοφέγγει
το πρωινό
στο χρώμα της πορφύρας

Μικρές νεράιδες
απ' της ψυχής σου το παραμύθι
Έρχονται και πάνε
Έρχονται και στολίζουν
Την ψυχή μου  με κρίνα
και γιασεμιά

Στων ματιών την ανατολή
Στο γλυκό ξύπνημα
Μες τη αγάπης τη ζεστασιά
Εικόνα άγια η μορφή σου
Έρχεται και ψιθυρίζει σ αγαπώ

Χέρια ζεστά  απλώνεις
Και μες τη χούφτα σου
Κλείνεις κάθε μου καημό

Της ψυχής σου το παραμύθι
***
Αισθάνομαι κάθε σου κίνηση
Των χειλιών σου
ένα φιλί σου στον άνεμο
Ένα χαμόγελο στον καθρέφτη
Κάθε σου ψίθυρο  σε μένα

Μοιάζουν τ' αστέρια να γυρίζουν
Το φεγγάρι .. να μιλάει
Ο ήλιος να γελάει ..και όλη η γη
Για σένα  τα καλά της να φοράει

Να δες
Ακόμη και η βροχή
Πάνω στο στήθος μου ζεστή
Τη θέρμη της καρδιάς σου κουβαλάει
Καθώς στις φλέβες δίπλα με το
Αίμα μου κυλάει
Πέφτει στη γη  και χάνετε  μ' αν δεις
Με τον αχνό της γράφει
Πόσο η καρδιά μου σ αγαπάει

***
14 Οκτ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου