Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Σε προσμένω

Σε προσμένω
***
Σε προσμένω
Εκεί στα σύνορα του χθες με τη ζωή
Μου είχες πει
Σ ένα όνειρο  σε μια σου προσευχή

Σε προσμένω
Σαν τον ήλιο το πρωί
Σαν τη φλόγα να με κάψεις  το κερί
Σαν σταγόνα  να σου μοιάσω τη βροχή
Σαν τα χείλη σου θα δώσουν το φιλί

Να σου πω
Το αιώνιο της νιότης μυστικό
Πως αγάπησα το πρώτο το λεπτό
Μες τα μάτια σου τυλίχτηκα  στην πλάνη
Στου παράδεισου  τα μέρη
Είδα φως μου η ψυχή μου πια να φτάνει
Μα τα χείλη μου σφραγίσανε με μιας
Και περίμενα να δω αν μ αγαπάς

Σ αγαπώ
Σαν τ' αστέρια τον δικό τους ουρανό
Και μου φτάνει
Να σ' ακούω  να γελάς
Ώρες χρόνια  διαρκώς να μου μιλάς
Να αισθάνομαι  τα χείλη πως φιλάς
πως μου λες ψιθυριστά πως μ αγαπάς
Σαν ξαπλώνεις και στα μάτια με κοιτάς

Επιμένω
Να σε δω  ξαναντυμένη στη χαρά
Να σε δω  με απλωμένα τα φτερά
Να μου γνέφεις για ταξίδια  στη ζωή
Να μου λες
Πάμε αγάπη μου
 να προλάβουμε τον ήλιο το πρωί
Πάμε εκεί  :
Που ο έρωτας ζεσταίνει τη ζωή

Μια ζωή  με τα μάτια σου τα όνειρα υφαίνω
Να σκεπάζω της ζωής την παγωνιά
Να ζεσταίνω με το φως τους την καρδιά
 Σε προσμένω
***
12 Οκτ 2011
***
Ποίηση: Γιάννης Παππάς 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου