Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Ο ήχος ο δικός σου

Ο ήχος ο δικός σου
***
Μες τα χέρια σου εγώ χάθηκα
Τη ζωή μου
Πάνω στα χείλη σου ζωγράφισα
Μ ένα φιλί από ψυχής
Και τώρα λιώνω 

Και τώρα αισθάνομαι
Πως χάνω την αναπνοή μου
Και τώρα θέλω  να 'ρθεις να με βρεις
Εσύ Ζωή μου

Πιάνου ο ήχος σου γλυκός
Του έρωτα ο ρυθμός σου
Μες το μυαλό μου  ακολουθεί
Ο ήχος ο δικός σου

Του ψίθυρου το σ αγαπώ
Το νου μου κυβερνάει
Του πάθους σου ο κεραυνός
Καρδιά, μου σταματάει

Βλέπω πορφύρας χρώματα
Στη σάρκα σου αφημένα
Από άγγελο του  έρωτα
Ζωγράφισαν και 'μένα

Περάσανε απ' της ψυχής
Τους τοίχους μου και γράψαν
Πως σ' αγαπώ ατέλειωτα
Το παρελθόν μου κάψαν

Τρέμουν στο στήθος μου βαθιά
Οι ίνες της καρδιάς μου
Απ' του έρωτα το σκίρτημα
Άγγελε της χαράς μου

Στο στόμα μου  αδημονεί
Η γεύση μου φιλί σου
Σαν κατακόκκινο κρασί
Γλυκό σαν την ψυχή σου

Πρωί το φως εχάθηκε
Στου ήλιου σου τη λάμψη
Και η νύχτα μπρος σου στάθηκε
Το γόνυ της να κάμψει

Με θαυμασμό χωρίς μιλιά
Κοιτάζει στο σκοτάδι
Που 'χεις τα αστέρια στη ματιά
Στα χείλη το φεγγάρι

Με θαυμασμό κοιτώ κι εγώ
Τα όμορφα σου μάτια
Που μου χαρίσαν έρωτα
Και μ έκαναν κομμάτια
***
17 Σεπ 2011

***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου