Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Θα πω πως σ αγαπώ

Θα πω πως σ αγαπώ 
***
Ποιος τόλμησε να πει
τ' αστέρια τ' ουρανού
πως μέτρησε στ αλήθεια
Ποιος τόλμησε ποτέ
να πει πως την αγάπη
τη γνώρισε στ αλήθεια

Μα εγώ  θα το τολμήσω
Θα πω πως σ αγαπώ
Και μέτρησα τ' αστέρια
είναι μονάχα δυο
Τα μάτια σου ζωή μου
Τα χέρια σου τα δυο
Μες τα δικά μου χέρια


Στα μάτια σου νυχτώνει
Γλυκά μου ξημερώνει
Της μέρας ο βραχνάς
Καθώς μες την ψυχή μου
Σε βλέπω αναπνοή μου
Γλυκά να με κοιτάς

Τα χείλη μου ζεσταίνω
Τις πίκρες μου γλυκαίνω
Καθώς σ ακούω  θε μου
Για μένα ν ανασαίνεις
Καθώς μες την καρδιά μου
Τους χτύπους παρασέρνεις

Ένα θα πω ακόμα
θα το τολμήσω απόψε
Πως είδα την αγάπη
Το χρώμα των ματιών της
Το σχήμα των χειλιών της
Γλυκιά αναπνοή μου

Χόρευε με τον έρωτα
Μέσα στα δυο σου χέρια
Όταν μ αυτά ταξίδευες
 επάνω στο κορμί μου
όταν μ αυτά ζωγράφισες
άνοιξη τη ζωή μου

***
2 Σεπ 2011

***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου