Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Γλυκο Μεθύσι Λέξεων

Γλυκο Μεθύσι Λέξεων
***

Μάτια μου λάγνα γήινα
μάτια μου σαν το μέλι
μαζί σας πια θα  πήγαινα
όπου η αγάπη θέλει

Κοίτα με  εκεί μες την ψυχή
που από το πάθος τρέμει
του πόθου κέρνα με κρασί
τη μέθη σου προσμένει

Ντύσου ξανά σαν την αυγή
ένδυμα παραδεί σου
Γυμνός εγώ γυμνή κι εσύ
τον έρωτα μου ντύσου

Καρδιά απάνω στην καρδιά
σφυγμός με παρασέρνει
Κλεφτά ο έρωτας κοιτά
του πάθους ρότα φέρνει

Ζεστή ψυχή ζεστή αγκαλιά
μ' αγάπη στολισμένη
Αχ τα γλυκά σου τα φιλιά
σταγόνες στάζουν μέλι

Καμιά μουσική πια δεν μπορεί
τον ήχο σου να κρύψει
Τον ψίθυρο σου απ' την ψυχή
πόσο μου έχει λείψει !!

Άρωμα λάγνο θηλυκό
χαμένο στο λαιμό σου
Γλυκό μεθύσι ερωτικό
πιο κάτω απ' το σταυρό σου

Κλεφτή ματιά στο στήθος σου
γεμάτο ανατριχίλα
Κλεφτό φιλί στο στήθος μου
ανάσα πάλι πήρα

Μ' αγγίξανε με χάιδεψαν
τα ολόχρυσα μαλλιά σου
Με χτύπησε ηλεκτρικό
στα λάγνα τα φιλιά σου

Χέρια σου γίνανε άνεμος
το σώμα μου γυρνάνε
Τα δάχτυλα σου ηδονικά
στα κύτταρα μιλάνε

Χέρια μου πάνω σου ζωή
κλέβουν απ' την αφή σου
Κράτα θεέ μου τη στιγμή
που φτάνω  στην πηγή σου

Εκεί στο στήθος έσκυψα
στ' αθάνατο νερό σου
Ξεδίψασα και κύλησα
στο σώμα το δικό σου

Μου φώναξε διαταγή
η Αφροδίτη φως μου
Και δήλωσα υποταγή
και έγινα δικός σου

Το στόμα μου ξεχώρισε
θεών την αμβροσία
Στις γεύσεις πάλι σήμερα
του έρωτα συνουσία

Τα λόγια χάνω για να πω
χάνω τα λογικά μου
Κάθε φορά που είσαι εδώ
και γίνεσαι δικιά μου 

Εκεί εγώ κοιτώ ουρανό
κι εσύ πάνω μου μοιάζεις
άγγελος σ' άτι αληθινό
στον κάμπο που καλπάζεις

Και γίνονται οι δύο μια
οι σάρκες μας ζωή μου
Πνοή κραυγή ανασαιμιά
αναπνοή δική μου

Άπλωσα χέρια πιάστηκα
στα στήθη σου και πάνω
απ' το λαιμό κρεμάστηκα
τον κόσμο μου τον χάνω

Σκύψε και πάλι φίλα με
στο στόμα μου έλα πάλι
Στο πάθος πάλι κύλα με
και τη ζωή μου πάρε

Ποιος τάχα έχει χρώματα
να μοιάζουν  στην πνοή μας
στα ιδρωμένα σώματα
στο φως της ηδονής μας

Να ζωγραφίσει στο χαρτί
με γράμματα να γράψει
Από τη φλόγα  της στιγμής
τα πάντα θα τα κάψει

***
6 Ιανουαρίου 2013 
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου