Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Με πάθους πένα

Με πάθους πένα
***
Κοίταξα μάτια μου
μέσα στα μάτια σου
Είδα τα χείλη σου
 γλυκά να τρέμουν

Άπλωσα αστέρι μου
Γλυκά το χέρι μου
Τα χείλη σου άγγιξα
Και σου είπα πάμε

 Πάμε αγάπη μου
Σ ότι αγαπάμε

Χείλη στα χείλη σου
Στόμα γλυκό μου
Χέρι στο χέρι σου
Τη μοίρα μου έπλεξα
Κάθε σου κύτταρο
Θέλω δικό μου

Πάθος ανάσα μου
Έρωτα ατέλειωτε
Κοίτα στα μάτια μου
Ο φόβος τέλειωσε

Άνεμος έγινε
Ζεστός στο στήθος σου
Πάνω στο στήθος μου
Τον πόνο ξέπλυνε

Ψίθυρος λέξη μου
Μόνο με 'σένανε
Στιγμές του έρωτα
Οι μοίρες πλέξανε

Ψάχνω στο σώμα σου
Πια με τα χείλη μου
Να βρω ανάσα μου
Κάθε κομμάτι σου

Κύμα  να γίνεσαι
Κι εγώ νοτιάς σου
Κι άλλο ν αφήνεσαι
Μες τη φωτιά σου

Γυμνό στα μάτια μου
Κείται το σώμα σου
Χίλια κομμάτια μου
Αφής το χρώμα σου

Πάνω μου άγγελε
Στέκεις το χρόνο σου
Με πάθος κι έρωτα
Διώχνεις τον πόνο σου

Δεν έχει χρόνος μου
Άλλο σταμάτησε
Πήρε η ανάσα μου
Κι εσέ ζωγράφισε

Πήρε η ανάσα σου
Κι έγραψε θε μου
Τα άγια λόγια σου
Ξανά για πε μου

Μέσα στα μάτια σου
Η νύχτα πέρασε
Φλόγα στο πάθος μου
Φωτιά με κέρασε

Η κάθε σκέψη μου
Στην αγκαλιά σου
Ο κάθε χτύπος μου
Μες τα φιλιά σου

Χάθηκα σήμερα
Μέσα στο πάθος σου
Κύλησα έπεσα
Μέσα στο λάθος σου

Χίλιοι οι δρόμοι μου
Μα εγώ σε σένα
Γράψαν οι νόμοι μου
Με πάθους πένα

Γράψαν με έρωτα
μες την ψυχή μου
να είμαι δικός σου
κι εσύ δική μου
***
13 Δεκ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου