Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Μάτια μου


Μάτια μου
***


Μάτια μου
Ουρανέ μου του έρωτα
Του ανέμου μου θρόισμα
της ζωής μου εσύ στόλισμα
Έλα κοίτα  τα μάτια μου
στη βροχή πια  μιλάνε
και σου λεν σ αγαπάνε
Με το δάκρυ παλεύουνε
να σε δούνε γυρεύουνε

Χείλη μου
Που ν αφήσω τα χείλη μου
Ζεστασιά ν ακουμπήσουνε
Μέχρι τότε να ζήσουνε
Που εσάς
Θα γευτούνε
Πιο κρασί να μεθύσουνε
Έτσι να ξεχαστούνε

Μάτια μου
Την ανάσα  σου κράτα μου
Χαμογέλασε Αγάπη μου
Να σε νοιώσω  αστέρι μου
Έλα πιασε το χέρι μου
Σκύψε θε μου και φίλα με
Στην καρδιά έλα μίλα μου
Το κρασί μας του έρωτα
Πιες ψυχή μου
Και κοίτα με

Κράτα με
Αγκαλιά σου αγάπη μου
Στ άρωμα σου περπάτα με
Στου κορμιού σου τα μέρη
ν ακουμπήσω το χέρι
Στα μαλλιά σου τα όνειρα
Άγγελε μου μπερδεύτηκα
στης καρδιάς σου τα όμορφα
τώρα εγώ ξενιτεύτηκα

Κοίτα με
Μες τα μάτια μου τρέξε
Και στο δάκρυ μου αγάπη μου
Κάθε πόνο σου πνίξε
Στην ψυχή μου τις λέξεις σου
Με τον τρόπο σου πλέξε
Έλα δωσ' μου ανάσα μου
Της ζωής οξυγόνο
Απ' το φως σου έλα φέξε
Έλα διώξε τον πόνο

***
20 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης
Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου