Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Του έρωτα εικόνα

Του έρωτα εικόνα 
 ***
Έλα άγγελε μου μην πονάς
Μη σκέφτεσαι το μαύρο
Μην μου θυμώνεις να γελάς
Κι εγώ και γη και ουρανό

Θα τον κινήσω για να 'ρθω
Στα χείλη σου ν 'αφήσω
Από το νέκταρ των θεών
Και στην ψυχή σου μάτια μου
Δυο λόγια να μιλήσω

Να σκύψω φως κι ανάσα μου
Στο στόμα σου να πιω νερό
Πως σ αγαπώ να σου το πω 
Με της καρδιάς μου το ρυθμό
Να σου το ψιθυρίσω

Ντύσου της άνοιξης πνοή
Κι έλα να σ ανταμώσω
Κι αν θα κρυώσεις μάτια μου
Απ' της ψυχής μου το παλτό
Εγώ αγάπη μου εγώ θα 'ρθω
και θα σου δώσω

Έλα άγγελε μου σήμερα
κοίτα ψηλά στ αστέρια
κάνε τα χέρια μου φτερά
έλα και δωσ' μου τη χαρά
μες τα δικά μου χέρια

Δυο ρόδα κόκκινα θαρρείς
μέσα απ' το χώμα της ζωής
άνθισαν στις καρδιές μας
κι ανέβηκαν πολύ ψηλά
ως τ ουρανού τα μέρη

Ζωγράφισαν στον ουρανό
του έρωτα εικόνα
και κάτω γράψαν σ αγαπώ
με το δικό του χρώμα

Βρήκα πεσμένο καταγής
μέσα στα μέρη της ζωής
αγάπης δαχτυλίδι
του έρωτα στολίδι

Με τη φωτιά του έρωτα
με χέρι αυτό της προσμονής
έγραψα τ όνομα σου
κι απόψε κλίνω γόνυ
εκεί στην αγκαλιά σου
Να σου το δώσω να το δεις
να σου ζητήσω ακόμη

Από τα βάθη της ψυχής
τις μέρες σου καρδιά μου
όσες  σου χρώσταγε η ζωή
να είσαι εσύ δικιά μου
***
11 Ιούλ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου