Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Σαν την αγάπη μας

Σαν την αγάπη μας 
***
Αφέθηκα κι απόψε στου έρωτα σου το παιγνίδι
Φιλιά σου στο κορμί μου να κεντήσεις
Χαμένος πάλι θε μου στης αφής σου το ταξίδι
τις άκρες των δακτύλων μου  ν ανθίσεις

Γλυκιά ανατριχίλα  του έρωτα τη θέρμη εκεί
στο φύσημα  του ανέμου της ψυχής σου σαν μ αφήσεις
Καθώς θα ψάχνουν το κλειδί  για τη δική σου φυλακή
Εθελοντής να μπω εκεί για πάντα να με κλείσεις

Έκανες πάλι την αφή σου αίσθηση μου και με καις
παλεύω  σώμα και ψυχή τον πόθο μου να γειάνω
Ακούω πάλι  της φωνής σου πια τα βέλη να μου λες
Πάρε με αγάπη μου αγκαλιά στον ουρανό πιο πάνω 

Στιγμή μου λάγνα  θύμηση της ηδονής μου εσύ
Ναυάγιο να 'μουνα στης νιότης σου το  άβατο νησί
να σε χορτάσω πια τον πόθο μου να πνίξω
Κάθε σκοτάδι μας  μακριά στη θάλασσα να ρίξω

Γλυκά  εσύ στα δυο σου χέρια  να κυλήσεις το κορμί μου
γλυκά εγώ  στην αγκαλιά μου να κρατήσω τη ζωή
Πεσμένοι εκεί ματιά ψυχή σου στη ματιά και την ψυχή μου
έρωτα να 'χουμε τραπέζι μας στρωμένο ως το πρωί

Κρασί στα χείλη σου του έρωτα  αγγέλων την τροφή
σκεύος το στόμα μου  θεών την αμβροσία για να πάρεις
Να ζωγραφίζω εκεί στο σώμα σου του έρωτα  φιλί
Κι εσύ να τρέχεις στις ανάσες τη ζωή για να προλάβεις

Στα δυο τα στήθη σου σε κάθε κύτταρο σου θάλασσα μου
φωτιά ν ανάψω  και να τρέξω να τη σβήσω στο βυθό σου
Σε κάθε κύμα σου ταξίδι να χτυπήσω την καρδιά μου
σε κάθε χτύπου μου πνοή να παρασύρω τον δικό σου

Πόρτα ν' ανοίξουμε  όταν σφίξουμε τα δυο κορμιά μας
δρόμο στ' αστέρια  σαν θα πλέξουμε τα χέρια μας μαζί
Μες τον παράδεισο να πέσουμε εκείνη  τη βραδιά μας
οι δυο μας  άγγελοι στα σύνορα του έρωτα γυμνοί

Φαντάσου αστέρι μου εσύ το χέρι μου στην ηδονή σου
σκέψου ανάσα  μου εγώ το χέρι σου πάνω στο δάκρυ μου
Και ύστερα  πες μου κανείς αν έζησε σαν την δική σου
κανείς αν γεύτηκε τα  τόσα  όμορφα σαν την αγάπη μου

Σαν την αγάπη μας !!!
***
24 Σεπ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου