Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

Αισθήσεις


Αισθήσεις
***
  Κλείσε τα μάτια σου και δες
Ξανά τον ουρανό σου
Μες την καρδιά μου απ’ το χθες
Τα χίλια σ αγαπώ σου

Αστέρια ‘γιναν φωτεινά
Πλέξανε αστερισμούς μας
Έρωτα σχήματα πολλά
Τους πόθους τους δικούς μας

Αφέσου στις αισθήσεις σου
Στου πόθου το σεργιάνι
Ν’ ανθίσουν μες τα χέρια σου
Να πιάσουνε λιμάνι

Άκου τους ήχους πως ριγούν
Δες την αφή πώς κλαίει
Τα μάτια πως αδημονούν
Η γεύση σου πως καίει

Οσμίσου μέσα σου βαθιά
Γνωστή μας ευωδία
Εγώ κι εσύ γυμνά κορμιά
Ανθίζει η συνουσία

Μπροστά μου κόσμου ομορφιά
Να τρέμει για ένα χάδι
Μπροστά σου έρωτα φιλιά
Στ’ ανθού σου τ ακρογιάλι

Πιο κάτω από το στήθος σου
Θάλασσας τ ανοιχτά σου
Ξεκίνησα το σ αγαπώ
Να γράψω  ως την καρδιά σου

Διαβάζει η αφή σου γράμματα
Γραμμένα απ’ τα φιλιά μου
και μέχρι  τα χαράματα
σκιρτάς στην αγκαλιά μου

Κόκκινο έρωτα κρασί
μου στάζεις μες το στόμα
στου στήθους σου την κορυφή
αλλάζει ο κόσμος χρώμα

Στο χάδι σου τα χέρια σου
στα πέταλα σου πάνω
την πόρτα ανοίγουν για να μπω
αχ θε μου θα πεθάνω

Αγγίζει ο ήλιος την πηγή
στα χείλη απ’ τη σελήνη
Παίρνει φωτιά  η ηδονή
στης έκρηξης τη δίνη

Ξανά, ξανά  μες τη φωτιά
στάχτη να γίνει ο πόθος
Γρήγορος χτύπος στην καρδιά
κοφτή ανάσα βρόγχος

Πάμε καρδιά  μου σήμερα
στην άκρη τ ουρανού μας
Μακριά του κόσμου εφήμερα
και λογικές του νου μας

Έλα ν’ ανθίσουμε μαζί
του πάθους μας  το δέντρο
να αισθανθούμε το κορμί
μακριά από κάθε μέτρο

Εγώ κι εσύ σαν δυο φτερά
το εμείς να ταξιδέψει
μες των ψυχών μας τη χαρά
τον πόνο να ξοδέψει

Έλα στους δρόμους μας ξανά
Στης θάλασσας λαγνεία 
Του έρωτα μας ο βοριάς
Να φέρει τρικυμιά


Κι όλο το σύμπαν πια
να μην μπορεί να μας χωρέσει
Εγώ κι εσύ σε μια αγκαλιά
χωρίς δεύτερη σκέψη !!!!
 ***
20/2/13
***
Ποίηση Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου