Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Κοίτα ψηλά

Κοίτα ψηλά
***

Δωσ' μου στα χείλη ένα φιλί
στην αγκαλιά μου γείρε
με του ερωτά μας τη φωτιά
ταξίδι   ουράνια χαρά
μας πήρε και μας πήγε

Κοίτα ψηλά μη φοβηθείς
ότι κι  αν δεις
έλα αγκαλιά μου να κρυφτείς

Κοίτα και δες
κάτω  των δέντρων τις κορφές
πάνω τα αστέρια στη σειρά
και το φεγγάρι που γελά

Δίπλα  λευκή η συννεφιά
κι  εκεί στη γη
οι άνθρωποι σαν ζωγραφιά
που κάνανε μικρά παιδιά


 Έλα καλή μου τη ζωή
 να ταξιδέψουμε μαζί
 χιλιάδες νότες να περνούν
μες το μυαλό να κατοικούν

 Λευκό νεράιδας φόρεμα
καρδιά μου βάλε απόψε
λεπτό σαν άνεμος γλυκός
 κι έλα και πάρε με αγκαλιά
και τη ζωή μου κόψε

Μην τύχει μέρα και χαθείς
και χάσω τη χαρά μου
τώρα που σ έχω αγκαλιά
σταμάτα την καρδιά μου

Τα χτενισμένα σου μαλλιά
τα όμορφα σου μάτια
 την άνοιξη σου στη καρδιά
τα δάκρυα στα μάτια

Που θα τα βρω σαν μου χαθείς
μακριά μου αν πας να κοιμηθείς
αιώνια εγώ θε να χαθώ
γιατί για  σένα μόνο ζω
Πολύ  στ αλήθεια σ αγαπώ

***
17 Απρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου