Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Όχι δεν τα παρατάω

Όχι δεν τα παρατάω 
***
Όχι δεν τα παρατάω
Όχι εγώ θα σε αγαπάω
Μπρος στα πρέπει και στα μη
Δε θα πνίξω τη ζωή

Είναι η αγάπη μου για 'σένα
Της ζωής αναπνοή μου
Είναι φως δεν είναι ψέμα
Που φωτίζει τη ζωή μου

Όχι λέει η καρδιά μου
Όχι λένε τα φιλιά μου

Πες μου εσύ
Πες μου καρδιά μου
Εσύ μπορείς ?
Τη ζωή χωρίς αγάπη
πες μου να την ανεχτείς ?

Πολλοί  ευθύς θα πούνε
είναι μια τρέλα της στιγμής
μα τα όνειρα  ζωή μου είναι
η ουσία  της ζωής

Είδε κανείς ?
ας μου το πει
άνθρωπο δίχως την καρδιά του
ευτυχισμένο μια στιγμή

Είδε κανείς  ας μου το πει
άνθρωπο δίχως να 'χει πιει
έστω σταγόνα από κρασί
Φορώντας μόνο χίλια πρέπει
στο νου του να 'χει ζαλιστεί

Εγώ στ' αλήθεια  έχω μεθύσει
Στ' αλήθεια έχω τρελαθεί
γιατί φορώντας την αγάπη
ξανάζησα απ' την αρχή

Μη μου μιλάτε
σωπάστε πάψτε
αφήστε εμένα
μες την αγάπη

 Έλα ζωή μου
είσαι δική μου
σ αυτόν τον κόσμο
αναπνοή μου
Όχι δεν τα παρατάω
Όχι δεν τα παρατάω
Όχι εγώ θα σ αγαπάω
Μπρος στα πρέπει και στα μη
Σ αγαπάω απ' την αρχή

Κι ασ' τους άλλους να κοιτάνε
Μην χαλάσουν την εικόνα
Ας τους άλλους να μιλάνε
Ας τους τους υποκριτές
Την καρδιά τους να χαλάνε
Σε αγιότητες στητές

Κι αν μου μέλει απ' την αγάπη
Θε μου εγώ να δικαστώ
Δε θα τρέξει ούτε δάκρυ
Μον' θα πω ευχαριστώ

Γιατί αξίζει να 'χω ζήσει
Χίλιες όμορφες στιγμές
Παρά να 'χω χίλιες χτίσει
Χαρές υποκριτικές
***
19 Δεκ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου