Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Προσπαθώ

Προσπαθώ
***

Προσπαθώ να σου πω δυο λέξεις
Προσπαθώ
Σου μιλώ με χιλιάδες εικόνες
Σου ζητώ
Της καρδιάς μου τη σκέψη γεμίζεις
Της ψυχής μου τον δρόμο
Του μυαλού τα πανιά μου αρμενίζεις
Στης αγάπης τον κόσμο

Το γλυκό σου το στόμα  αν δε πει
Σ αγαπώ πώς να 'ρθει το πρωί

Κι αν δε δω ένα βλέμμα σου πες μου
Τι μπορεί να ανατείλει τη μέρα
Αν δε νοιώσω εσένα  εδώ
Θα χαθώ σαν καπνός  στον αέρα


Προσπαθώ να σταθώ όνειρο μου 
Στης αγκάλης σου τον ουρανό
Να σου πω της καρδιάς τον ρυθμό μου
Να μου πεις τον δικό σου καημό 

Να είσαι εσύ στο πλευρό μου ζωή
Να είμαι εγώ της ζωής σου πνοή
Μίλα πες μου καρδιά μου στα χείλη
Με τα χείλη σου δώρο ζωής
Του φιλιού σου οι λέξεις  σαν δείλι
Ζωγραφίζουν ανάσα ζωής

Έλα δίπλα μου στάσου ζωή μου
Άνοιξη μου το χέρι μου κράτα
Στης γαλήνης το φως έλα κρύψου
Και το δάκρυ στα μάτια σταμάτα

Προσπαθώ να σου πω δυο λέξεις
Προσπαθώ
Θα στις πω τη ζωή για να αντέξεις
Σ αγαπώ

***
30 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου