Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Μικρό μυστικό

Μικρό μυστικό
***

Μικρό μυστικό
της καρδιάς
σκύβεις και ψίθυρους σκορπάς
Τριγύρω μου στον άνεμο
στον ουρανό στη θάλασσα
μου λες πως μ αγαπάς

Κι εγώ σ αγαπώ
μη μου φοβάσαι
δεν θα 'ρθουν χρόνια
κι εποχές να το θυμάσαι
που θα 'σαι μοναχή
Γιατί κοντά σου θα 'μαι
πες μου να μη φοβάμαι
το ίδιο και συ

Μιλώ στο θεό
να είσαι καλά
τα χείλη σου ν αγγίξω
του ζητώ
να 'ρθει και να σου πει
μακριά σου πως δε ζω
να δώσει να 'ρθει ώρα
να σου μιλήσω
Καθώς τα δυο σου μάτια
θα κοιτώ 

Θέλω να ονειρευτώ
ζωή  μου
πως είσαι  αγκαλιά στη δική μου
σ αυτό το χορό
στα χείλη σου
πως στάζει το κρασί μου
καθώς σε φιλώ

Τελειώνει η πνοή μου
σαν σκεφτώ
πως θα 'ταν μέρα
να μην είσαι εσύ μαζί μου
κομμάτι σου δεν θα 'ταν
στην ψυχή μου
σ αγαπώ 

Κρατάς δυνατά
στην καρδιά μου
της άνοιξης πνοή 
μου δίνεις στη ζωή τη χαρά μου
μικρό μου μυστικό μην αργήσεις
μονάχο ούτε στιγμή μην μ' αφήσεις

Τις μέρες που ζω
Τα τόσα λεφτά
τις ώρες μου Μετρώ
κοντά σου  τη ζωή
Ξανά απ' την αρχή
Θαρρώ πως τη ζω
Γλυκό μου μυστικό
Ξανά θα στο πω
Σ αγαπώ

***
4 Ιαν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου