Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Εγώ θα πω ευχαριστώ

Εγώ  θα πω ευχαριστώ
***

 Εγώ  θα πω ευχαριστώ 
 Θα κάνω  τάμα στο θεό

Ας ήμουνα για μια  ζωή
Η θέρμη μες  την αγκαλιά σου
Σταγόνα μέλι στα φιλιά σου
Πλεγμένος μες τα δάχτυλα σου

Κάποια στιγμή μες τον καιρό
Να είμαστε μόνοι εσύ κι εγώ
Μαζί ν ανοίξουμε πανιά
Σ  έξη συν ένα ουρανό

Ας έρθει θε μου ο κόσμος κάτω
Για να διαλέξουμε ξανά
Της μοίρας μας το πουθενά
Και τότε θα 'βλεπες ζωή μου
Ποια είναι η ανάσα η δική μου
 και τότε θα 'βλεπες  να ξέρεις
αν σ' άφηνα να υποφέρεις

Θυμάμαι χθες
Πόσο με θες
έλεγες κι έτρεμε η φωνή

Θυμάμαι
Κάθε σου παλμό
Κάθε γλυκιά  σου αναπνοή
Όλη τη νύχτα ως το πρωί
Κάθε σου άγγιγμα στο φως
Που έστειλε ο έρωτας θεός
Κάθε φιλί στην ομορφιά
Που έδιωξε τη μοναξιά

 Αγάπη μου ήρθες στη ζωή
Μες της ψυχής μου τη σιωπή
Ήρθες και έκτισες χαρά
Ζωγράφισες τη συννεφιά
Πάνω στο λάγνο σου κορμί
Και μ ένα έρωτα φιλί
Την εταξίδεψες μακριά

Κι άφησες άρωμα ζωής
Πάνω στα ρόδα της στιγμής
Άφησες δάκρυα χαράς
Εικόνα πρωινής δροσιάς

 Σε κουβαλώ απ' το πρωί
Κόκκινη τριανταφυλλιά
Μέσα στη σκέψη μου γυμνή
Ν ανθίζεις κόκκινα φιλιά
Σε κουβαλώ απ' το πρωί
Μέσα στο αίμα στην καρδιά
Με όλα τα αρώματα της γης
Στα κύτταρα μου ανασαιμιά

Μέσα στης μέρας τα λεπτά
Στο νου μου θες να ταξιδεύεις
Και μου μιλάς ψιθυριστά
Έρωτα δώρα μου γυρεύεις
Λες τα όνομα μου  μουσική μου
Και με του σώματος τις λέξεις
Κτίζεις   εικόνες της ζωής μου
Το σ αγαπώ σου να μου πλέξεις

***
10 Ιούν 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου