Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Κοιμήσου αστέρι μου

Κοιμήσου αστέρι μου 
***
Ανθίζει η άνοιξη
στη γη της ψυχής μου
κι αν βρέχει ο θεός
τα ρόδα θα ποτίσει
Κι αν τα δυο μάτια σου
τα βρέχει ο καημός εγώ.
πάντα θα είμαι εδώ .
Άγγελος που έστειλε ο θεός
όσες πληγές σου 'χει η ζωή ..  
μ  αγάπη να σου κλείσει ....

Κοιμήσου αστέρι μου .
στη αγκαλιά στο χέρι μου ..
ξάπλωσε μη φοβάσαι ..
πόρτα θα κάνω την ψυχή ..
Και θα βρω μέρος
που σταμάτησε η βροχή ..
ήσυχη να είσαι πια εκεί
ψυχή μου να κοιμάσαι ....

Πάνε καρδιά μου
μες την καρδιά μου .
πάνε ψυχή μου ..
μες τα όνειρα μου ..
Θα κλείσω έξω το βοριά .
μοναχά η ανάσα να φυσά
μεσ' στα όνειρα σου
θα είμαι εκεί σιμά σου ...

Κι αν μες τη νύχτα αισθανθείς
 το άγγιγμα μου .
θα 'ναι που δεν κρατήθηκα .
στην ομορφιά ..σου ηττήθηκα .
Κι έσκυψα για χατίρι σου
και φίλησα τα χείλη σου
 της νιότης ερωτά μου

Είναι στιγμές που δεν μπορώ
θέλω να πω πως σ αγαπώ .
μα πάλι λέω να σου το πω ..
με της ζωής τις λέξεις .
Αυτές που θες μονάχα εσύ
εσύ για να διαλέξεις ..
να τις κρατήσεις στην ψυχή
μ αυτές να πλέξεις
Το πιο γλυκό μου σ αγαπώ
για να φορέσεις

Μένεις μ ακούς κι εγώ μιλώ
μα εγώ στα μάτια σε κοιτώ
τα χέρια απλώνω και ριγώ
να σ αγκαλιάσω
Στις πέντε αισθήσεις σου να ζω
να σε χορτάσω

***
10 Μάι 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου