Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Κέρνα με θε μου ένα κρασί

Κέρνα με θε μου ένα κρασί 
***
Πες μου  στ αλήθεια βρε ζωή
Για πες μου τι κατάλαβες
Που ότι στ αλήθεια αγαπώ
Στη ζυγαριά μου τα 'βαλες

Πες μου γιατί μακριά μου αυτή
Να ζει τα  δυο της μάτια
Κι εγώ να πλέκω τον καημό
Να γίνομαι κομμάτια

Κέρνα με θε μου ένα κρασί
Απ τα δικά της χείλη
Κι ύστερα κόψε τη ζωή
 πριν να με βρει το δείλι

Κέρνα τα χρόνια μοναξιάς
που έζησα μακριά της
να τα ξεχάσω πια με μιας
να ζω μες την καρδιά της

Έλα και μίλα στην ψυχή
θε μου κι ας είναι πέτρα
διώξε τον πόνο στη σιωπή
και την αγάπη μέτρα

Κι όταν θα δεις το πόσο εγώ
την αγαπώ στ αλήθεια
έλα και πες μου αν  μπορείς
τον πόνο μου στα στήθεια

Κι αν λυπηθείς  μην απορείς
πως άντεξα το χρόνο
εσύ μου έκανες καρδιά
που να νικά τον πόνο

Κέρνα με θε μου απ' τη ζωή
μέρες να ζήσω ακόμα
να της στολίσω την ψυχή
με της αγάπης χρώμα

Κι αν θα σκεφτείς τι θέλω εγώ
τι νοιώθω τι ζητάω
αυτή να μου χαμογελά
κι εγώ να αγαπάω

***
30 Μάι 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου