Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Θε μου Θαρρώ την αγαπώ

Θε μου Θαρρώ την αγαπώ
***
Πως θες εγώ  να βρω τις λέξεις
Να σου πω το πόσο
Σ αγαπώ
Σαν δεις αγάπη εδώ στη γη
Φερμένη απ' το θεό
Θαρρώ δεν θα τ αντέξεις

Δεν φτάνουν τα φωνήεντα
Η ψυχή για να φωνάξει
Πόσο η ζωή της από σε
Για πάντα έχει αλλάξει
Πόσο στ αλήθεια σ αγαπά
Και χάνεται μαζί σου
Πόσο παλεύει δυνατά
Χαρά να  'χει η ζωή σου

Δεν βγήκαν λέξεις δυνατές
Ν αντέξουν τη φωτιά σου
Που στην καρδιά μου έγραψε
Το σχήμα της καρδιάς σου
Που δρόμους άνοιξε μαζί
Εκεί του παραδείσου
Ν ανοίξουμε την πόρτα του
Σαν κοιμηθώ μαζί σου

Δεν φτάνει άγριος βοριάς
Δεν το μπορούνε ολοι
Φωνή να βγάλουν της καρδιάς
Να φύγουνε οι πόνοι
Κάθε που σ έχω αγκαλιά
Αισθάνομαι κοντά σου
Και η ζωή μου με ξυπνά
Και βρίσκομαι μακριά σου

Δεν είναι θε μου αρκετός
Αυτός ο ουρανός σου
Όλα τ' αστέρια του θαρρείς
Το σύμπαν το δικό σου
Για να χωρέσει αυτό που εγώ
Αισθάνομαι για 'κείνη
Σ αυτή τη λέξη τη γλυκεία
Αγάπη όταν μου δίνει

Θε μου Θαρρώ την αγαπώ
Και χάνομαι για εκείνη
***
13 Νοέ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου