Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Μαρία της ειρήνης

Μαρία της ειρήνης
***

Εσύ που γη και ουρανό
Ένωσες στη ζωή σου
Εγέννησες τον ήλιο μου
Πλήγωσες την ψυχή  σου

Εσύ που γιό θυσίασες
Για να 'χω στην ζωή μου
Ελπίδα αγάπης και θεό
Να σώσει την ψυχή μου

Εσύ που πόνεσες πολύ
Που άναψες το φως μου
Εσύ που έφερες πρωί
Στην νύχτα αυτού του κόσμου

Εσύ που διάλεξε ο θεός
Τη χάρη του να δώσει
Μάνα  να σ έχει ο Χριστός
Σε σε να μεγαλώσει

Εσύ που άνθισες ζωή
Χωρίς ν αγγίξεις χάδι
Που δώρισες για την ψυχή
Το δρόμο  ένα βράδυ

Εσύ μακάρια πνοή
Αιώνες μας γεμίζεις
Στον πόνο μας αναπνοή
Απ' τη δική σου δίνεις

Εσύ γλυκιά μου Παναγιά
Μαρία της ειρήνης
Σ ευχαριστώ απ' την καρδιά
Που την γαλήνη δίνεις

Που κάθε τόσο μου γεννάς
Μέσα μου το Χριστό μου
Ελπίδας ρούχο μου φοράς
Στο είναι το δικό μου

Σ ευχαριστώ  από καρδιάς
Μητέρα του Χριστού μου
Που την ειρήνη πια κρατάς
Του κόσμου του δικού μου 

Σ ευχαριστώ από καρδιάς
Μητέρα Παναγιά μου
Που στόλισες  τον ουρανό
στα χέρια τα δικά μου

Που με το γιό σου έφερες
Το φως μες στην καρδιά μου !!!
 
***
17 Δεκ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου