Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Για να νοιώσει απόψε θέλω

Για να νοιώσει απόψε θέλω
****
Πόσα χέρια για ν απλώσω
πόσα χείλη να σου δώσω
Να σου πω
Πως αγάπη μου κι απόψε
Στην καρδιά μου εκεί βαθιά
Ένας χτύπος μου μιλάει
Σε φωνάζει σε ζητάει
Χάνεται που σ αγαπάει

Μα και πάλι τι μ αυτό
Αν στα μάτια μου θα δεις
Μες τα μέρη της ψυχής
Έχει ανθίσει ο κόσμος όλος
Έρωτα και γιασεμιά
Της ζωής μου ανασαιμιά
Κι όλα γράφουν με μελάνι
Από της καρδιάς το αίμα
Της ζωής μου είσαι το τέρμα

Κι όλα λένε με τους ήχους
Της ζωής μου όλα τα λόγια
Πόσο αλήθεια σ αγαπώ
Απ' την ώρα που σε ξέρω
Σταματήσαν τα ρολόγια
Και δεν ξέρω τι να πω


Πως το λένε τα όνομα σου
Στολισμένο με γαλήνη
Στολισμένο με τα αστέρια
Είναι σαν να 'χω τον ήλιο
Είναι σαν να 'χω σελήνη
Αγκαλιά στα δυο μου χέρια
Κάθε που 'ρχεσαι κοντά μου
Κάθε εσύ που μου μιλάς
Και με χίλιες τόσες λέξεις
Μου το λες πως μ αγαπάς

Μα και πάλι τι μ αυτό
Όσο εγώ και να στο πω
Όσο εγώ και να στο δείξω
Δεν υπάρχουν τόσες λέξεις
Δεν υπάρχουνε εικόνες
Να σου δείξω αυτό που νοιώθω
Και το λέω σ αγαπώ

Θε μου δως μου απ' την αρχή
Δως μου από την καρδιά σου
Τη δικιά σου την αγάπη
Το δικό σου σ αγαπώ
Δείξε μου πώς να το δώσω
Μάθε με πώς να το πω
Την καρδιά μου να της δώσω
Για να νοιώσει  απόψε θέλω
Πόσο εγώ την αγαπώ

***

21 Ιούν 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου