Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Μάτια μου Ποίημα

Μάτια μου Ποίημα
***
Μάτια μου Ποίημα 
 Μάτια χρυσά
μάτια μου ασήμι
Μέσα  σας τώρα ο θεός
Γεύση  ζωής μου δίνει

Μάτια πνοή
Μάτια μου αναπνοή μου
Σ' ένα ταξίδι σας εγώ
Κέρδισα τη ζωή μου

Μάτια βροχής
Μάτια μου δακρυσμένα
Κάθε καημό και πόνο σας
Αφήστε τον σε μένα

Μάτια χαράς
Μάτια μου θάλασσες
Τα σχέδια του πόνου μου
Εσύ τα χάλασες

Μάτια γλυκά
Μάτια μαλαματένια
Μερόνυχτα να σας κοιτώ
Πάντα σας έχω έγνοια

Μάτια στο φως
Μάτια  μου αστέρια
Απόψε έλα πάρε με
Μέσα στα δυο σου χέρια

Μάτια ζωή
Μάτια μου αγαπημένα
Σαν σας κοιτώ οι μέρες μου
Μου φαίνονται σαν ψέμα

Μάτια ψυχή
Μάτια που ζήλεψαν  θνητοί
Στα δύσκολα παρηγοριά
Εκεί σε ήλιο και βροχή

Μάτια  μου χθες
Μάτια παρόν και μέλλον
Πάλι βαθιά σας να χαθώ
Πάθους Ταξίδια θέλω

Μάτια μου Ποίημα
Μάτια χρυσή μου αχτίδα 
Μαζί σου σε κάθε στενό
Του παραδείσου πήγα

Μάτια μου στίχος
Μάτια στροφή μου
Λέξεις που λένε σ αγαπώ
Καρδιά μου εσύ δική μου
 
***
4/10/2012 11:51:36 μμ
***
Ποίηση: Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου