Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Ζωή να σε χορταίνω

Ζωή να σε χορταίνω
***

Βγήκα στα σύνορα του νου
Κι αγνάντεψα τη μέρα
Και σκέφτηκα τα τ' ουρανού
Να σου φορέσω βέρα

Όλα τ αστέρια ασήμι μου
Φεγγάρι πέρα ως πέρα
Να κάνω δαχτυλίδι σου
Να λάμπεις σαν τη μέρα

Ήλιου χρυσές αχτίδες του
Να πλέξω στα μαλλιά σου
Τη θέρμη τους αγάπη μου
Να αφήσω στην καρδιά σου

Να κρύψω λάγνο σου κορμί
Μέσα στην αγκαλιά μου
Να σε κρατήσω μια ζωή
μέσα στα όνειρά μου

Βοριάς ποτέ να μη σε βρει
μόνο ζεστός νοτιάς μου
πάντα να γεύεσαι ζωή
αγάπη της καρδιάς μου

Πήγα ψηλά στον ουρανό
και κοίταξα τον κόσμο
μα ήτανε πολύ μικρός
να στον χαρίσω φως μου

Ανέβηκα  και πιο ψηλά
στου κόσμου αυτού το τέλος
τους ουρανούς μέτρησα εφτά
απ' το δικό σου βέλος

Κατέβηκα στη θάλασσα
στην άκρη των ματιών μου
κι αγνάντεψα όσα λάτρεψα
στις μέρες των καιρών μου

Όλα μπροστά σου σήμερα
σαν τάμα θα χαλάσω
σαν τ' όνειρο σου μια φορά
αγάπη μου θα πιάσω 

Νύχτωσε η μέρα κι έπιασα
της νύχτας το μετάξι
να κάνω νήμα για γραφή
για όσα σου 'χω τάξει

Να σου τα γράψω στην ψυχή
ποτέ μην τα ξεχάσεις
πια της καρδιάς σου τη χαρά
ξανά ποτέ μη χάσεις ...

Νύχτωσε κι έχω ένα καημό
γλυκό σαν την αγάπη
ζεστό σαν άγιο φυλαχτό
πικρό σαν γεύση δάκρυ

Να 'ρθεις φεγγάρι μου μπροστά
στα χείλη μου ν' αφήσεις
γλυκό φιλί σου να γευτώ
στ αστέρια να με ντύσεις

Να σ αγκαλιάσω σήμερα
να νοιώσω ευωδία
απ' το δικό σου το κορμί
του έρωτα λαγνεία

Κι εγώ να σου 'χω ουρανό
αγάπη στολισμένο
ως και την άκρη της ζωής
ζωή να  σε χορταίνω

Βγήκα στα σύνορα του νου
κι αγνάντεψα τη μέρα
Κι έγραψα  στίχους και στροφές
ξανά μόνο για σένα

Να σου μιλήσω μάτια μου
Μέσα από την ψυχή μου
Να γράψω πως θα σ αγαπώ
Για όλη τη ζωή μου

Να γράψω πως θα σ αγαπώ
Αγάπη εσύ δική μου !!!

***
5 Ιανουαρίου 2013 8:29:42 μμ
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου