Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Χίλιες μια φορές

Χίλιες μια φορές
***

Χέρια μου ντυμένα το θεό
Χέρια  που μιλάνε σ αγαπώ
Ν άγγιζα για λίγο μια στιγμή
Να σκιρτήσει ο έρωτας  ζωή

Χέρια μου ζεστά σαν τη καρδιά
Να 'χα μια στιγμή σας μοναχά
Χάδι τρυφερό μου στα μαλλιά
Της ψυχής στα χείλη μου φιλιά

Δάκρυσα στη σκέψη πως θα 'ρθεις
Στο κορμί σου εμένα να ντυθείς
Να χαθώ στα χέρια σου αγκαλιά
Να πνιγώ στα  λάγνα σου φιλιά

Κοίταμε και πες μου αν μπορείς
Την αγάπη απόψε  αν θα τη δεις
Μέσα στη μάτια μου στην ψυχή
Καίγεται  προσμένει να σε δει

Σκέφτηκα πως θα 'τανε  μαζί
Να ξυπνούσαμε ένα πρωί
Να έρθει στη ματιά σου η ανατολή
Να είμαστε  αγκαλιά εγώ κι εσύ

Χίλια λόγια θέλω να σου πω
Χίλιες μια φορές το σ αγαπώ
Μια κι εσύ φορά να μου το πεις
Να το έχω φυλαχτό ψυχής

Έπεσες σταγόνα στην καρδιά
Έκανες τη δίψα μου φωτιά
Μπήκες στο κορμί μου πυρετός
Κι όλες τις σκιές μου έκανες φως

 Πες μου εσύ  αν θες όπως κι εγώ
Να ήμαστε στη λέξη σ αγαπώ
Ήλιος μας να γίνει φωτεινός
Να γεμίσουν οι ψυχές μας φως

Χίλιες μια φορές να  σ αγαπώ
Χίλιες μια φορές να 'ρθεις κι εσύ
Χίλια δώρα θα 'χω στην ψυχή
Να γεμίσει ο ήλιος σου ζωή.
***
23 Σεπ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου