Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Θεέ μου

Θεέ μου 
***
Θε μου τη ζωή της θέλω φυλακτό
Να ξυπνώ μαζί της να την αγαπώ
Θέλω στην καρδιά της άνοιξη να 'ρθει
Θέλω να της κάνεις δώρο τη ζωή

Κι αν θεέ μου τώρα εγώ ζητώ πολλά
Κλέψε από μένα μέρες και χαρά
Πήγαινε και δωσ' της το χαμόγελο μου
Κι αν δεν φτάνει δωσ' της κάθε τι δικό μου

Πάλι όμως θέ μου θα 'θελα πολύ 
Να χα μέρες τόσες όσες και αυτή
Μην της λείψει η αγάπη θε μου στην καρδιά
Της ψυχής το χάδι τα γλυκά φιλιά

Την κοιτώ να κλαίει  θε μου να πονά
Δίκοπο μαχαίρι μέσα στην καρδιά
Κάνε θε μου χάρη κάνω μια ευχή
Φύλαξε της θέλω  σώμα και ψυχή

Άνθισε σαν ρόδο απ το πουθενά
Μες τον ουρανό μου κόκκινη φωτιά
Μπήκε στη ζωή μου ,μου δώσε πνοή
Μπήκε στην ψυχή μου σαν αναπνοή

Γέμισε τον κόσμο άνθισε ομορφιά
Έδιωξε τον πόνο κέρασε χαρά
Μάτια μου μελένια μάτια μου γλυκά
Σ έχω απόψε έγνοια ..
σ έχω στην καρδιά
***
 31 Αύγ 2011

***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου