Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Για όλη τη ζωή σου

Για όλη τη ζωή σου
***

Απόψε θέλω μυστικά 
Μες τ' ουρανού τους  δρόμους
Πάνω σε σύννεφο λευκό
Με άτι αγάπης νόμους

Γυμνή σαν φως θέλω να 'ρθείς
Ζεστή αν ήλιος να σταθείς
να με καλησπερίσεις
Ν απλώσεις χέρι αγάπη μου
Έρωτα να με ντύσεις

Μη στολιστείς  μη χτενιστείς
Με της ψυχής μου τη πνοή
Σαν έρθεις θα σε ντύσω
Με της καρδιάς μου τη φωνή
Γλυκά θα σε στολίσω

Μικρές σταγόνες η βροχή
Του ιδρώτα στο κορμί σου
Μες την ματιά σου η προσμονή
Στα χείλη το φιλί σου

Κι εγώ χαμένος στ' όνειρο
Τα  χέρια μου ν' απλώσω
Σαν κόκκινο τριαντάφυλλο
Να σκύψω να σε κόψω

Κι αν νοιώσω  θε μου μια φορά
Στο σώμα την αφή σου
Κι αν με σκεπάσεις έρωτα
Γλυκά με το κορμί σου

Θα κατεβούν οι ουρανοί
με όλα τους τ' αστέρια
για πάντα πια να λάμπουνε
μες τα δικά μου χέρια

Βρέξε στα χείλη σου κρασί
Κόκκινο σαν το αίμα
Να μου μεθύσεις την ψυχή
Να πει στον πόνο τέρμα

Κι έλα  μέσα στα χείλη μου
Και δωσ' μου την πνοή σου
Να 'μαι δικός σου αγάπη μου
Για όλη τη ζωή σου

***
3 Ιαν 2012
***
Ποίηση:γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου