Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Μικρή μου αχτίδα.

Μικρή μου αχτίδα.
***
Γλυκιά  μου αγγέλου ζωγραφιά
Τώρα μ αγγίζεις
Την αίσθηση του σ αγαπώ
Συ μου χαρίζεις
Κοιτάς κατάματα  εκεί
Που τρέχει δάκρυα η ψυχή
Στη μοναξιά της


Κοίτα μικρή μου ομορφιά
Με της ψυχής σου τη ματιά
τα δυο μου μάτια
Έχουν  για 'σένα  απ' την καρδιά
άπειρες λέξεις
Στρώμα να κάνουν  στον καιρό
στη λήθη να ξαπλώσει
Να  μείνεις  μόνο εσύ κι εγώ
Να ξημερώσει

Άσε το δάκρυ σου εγώ
να το στεγνώσω
Φιλί στα χείλη σου τα δυο
για να σου δώσω
Να πλέξω δάχτυλα ουρανό
στα δάχτυλα μου
Να μπεις σαν άρωμα ακριβό
μες τ' άρωμα μου
Να αισθανθώ .το πως χτυπά
τώρα η καρδιά σου
στον έρωτα σαν θα  μιλώ
στην αγκαλιά σου

Άσε απ' τα χείλη σου οξυγόνο
ν' ανασάνω
Απ' το κορμιού σου την αφή
ταξίδι  μέχρι τη ζωή 
 θέλω να κάνω

Κλείσε τις πόρτες του γιατί
αγαπημένη
Μίλα μ αγάπη στη ζωή
πέτα τα πρέπει στη σιωπή
στον ουρανό μας μία σκηνή
που μας τη στέρησε η ζωή
μας περιμένει

Έλα κι αγνάντεψε να δεις
έλα καρδιά μου
Πάνω απ' τις έγνοιες της ζωής
στην αγκαλιά μου
Εκεί που αρχίζει ο ουρανός
πάνω απ' τον κόσμο
Έλα αγάπη μου να δεις
μέσα στα χείλη της ζωής
φυτρώνει δυόσμο

Γλυκιά αγγέλου μου θωριά
Μου λείπεις τόσο
Και έχω γη και ουρανό
για να σου δώσω
Θέλω σαν ήλιος το πρωί
να σ ανταμώσω

Μικρή μου αχτίδα στην καρδιά
πες μου να νοιώσω
πως της καρδιάς μου τη φωτιά
του έρωτα  μου τα κλειδιά
Πώς να στα δώσω ?
***
26 Μάι 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου