Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Θέλω να σε δώ

Θέλω να σε δώ
*** 
Καλό ταξίδι μάτια μου
μες της καρδιάς μου τις γωνιές ..
ξέρω πως ήταν σκοτεινά
ξέρω πως σου είχε λείψει το φεγγάρι
καλό ταξίδι μάτια μου
σαν βγαίνεις απ' τα μάτια μου
παρέα με το δάκρυ μου
και τα φτερά σου ανοίξεις.
μόνο για λίγο να σε δώ
μόνο για λίγο

Να σκορπιστώ σαν τη βροχή
Στ ανέμου  τους ατελείωτους δρόμους
Να τρέξω
Με τις αχτίδες του ήλιου
Στου κόσμου το άπειρο
Να απλωθώ στο μαύρο της νύχτας
Στο ατελείωτο σκοτάδι
Κάπου να σε συναντήσω 

Θέλω να σε δω ....για λίγο ..
όσο ο ουρανός
 βλέπει της βροχής σταγόνα ...
όσο η σταγόνα ...
το χώμα πριν πεθάνει
και γίνει ένα μαζί του


Μες της φωτιάς σου  το φως
να βαπτιστώ
Κι αν καώ κι αν γίνω στάχτη  μη ξεχάσεις .
στη ρίζα των ρόδων σου να με φυλάξεις
Να τους δίνω ζωή να τους δίνω χρώμα ..
κόκκινο απ' της καρδιάς το αίμα
μην με πετάξεις...

***
5 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου