Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Δυο όνειρα σου φέρνω

Δυο όνειρα σου φέρνω
***
Κρατώ τα χέρια σου εδώ
μέσα στα δυο μου χέρια
Τα ακουμπώ στο στήθος μου
 και χάνομαι στ αστέρια

Κοιτώ στα μάτια σου βαθιά
και χάνομαι ακριβή μου
Κυρά μου αφέντρα του έρωτα
στολίζεις τη ζωή μου

Μυρίζω τ' άνθη σου όμορφη
της άνοιξης μου αγάπη 
Απ' το κορμί σου γεύομαι
το άγιο σου το δάκρυ

Που αναβλύζει αστέρι μου
 απ' τα άγιο κορμί σου
Που μοιάζει σαν πανέμορφο
 νησί του παραδείσου

Ο δρόμος μου με οδηγεί
στα όμορφα σου χείλη
Που μοιάζουν μπρος μου
 άγιο του έρωτα καντήλι

Και κει ανάβω τη φωτιά
Να 'χω να προσκυνάω
Να παίρνω την ανάσα σου
που τόσο αγαπάω

Στην αγκαλιά σου θα 'θελα
να ξάπλωνα την ώρα
Να γεύομαι απ' το σώμα σου
του έρωτα τα δώρα

Να σου χαρίζω έρωτα
 βγαλμένο απ' την ψυχή μου
Να μου χαρίζεις το φιλί
 να γειάνεις τη ζωή μου

Άπλωσε χέρι αέρα μου
σα χάδι στα μαλλιά μου
Να σ αισθανθώ  πως μ αγαπάς
Ν ανοίξω την καρδιά μου

Μέσα να στάξεις δάκρυ μου
στη λίμνη της αγάπης
να ταξιδεύεις στη στοργή
ζωή κοντά μου να 'χεις

Βγήκα στη νύχτα κοίταξα
στον ουρανό τα αστέρια
φαντάστικα τα μάτια σου
και άπλωσα τα χέρια

πήρα φιλί απ' τα χείλη μου
 με το βοριά στο στέλνω
κι έρχομαι εκεί να κοιμηθώ
 δυο όνειρα σου φέρνω

Το ένα το λένε σ αγαπώ 
το δεύτερο σε θέλω
αντάλλαγμα να σε κοιτώ
το γέλιο σου να παίρνω

***
20 Ιούν 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου